Ati imbratisat pe cineva azi?/You hugged someone today?

Stiti cat de importanta este atingerea…si   imbratisarea?

Ati incercat cumva in timpul unei certi ..pur si simplu sa-i sariti in brate „partenerului de cearta” ?

Sa va zic un secret? Eu am facut-o! Si stiti ce minunat este? Data viitoare sa incercati asta! Si sa nu uitati sa-mi  povestiti. Sau daca ati facut-o povestiti-mi ce s-a intamplat?

Această prezentare necesită JavaScript.

pentru ca mai am vizite si din afara tarii, m-am gandit ca articolelor mici, sa le fac si o traducere in engleza. Se poate sa nu fie cea mai corecta traducere, dar ma voi stradui.

 You know how important it is to touch someone … embrace?
Have you tried during a conflict,  somehow .. simply jump into his arms ?
Let me tell you a secret? I did it! And you know how wonderful it was? Next time try this! And don’t forget to tell  me. Or if you did this , tell me… what happened, how it was??

Sursa fotografiilor: internet

39 comments

  1. întrebare : „ Ati incercat cumva in timpul unei certi ..pur si simplu sa-i sariti in brate “partenerului de cearta” ?” răspuns : Da ! o ceartă cu un bun prieten care a devenit , din prieten , iubit , în urma certei care s-a sfârșit cu un sărut 🙂 ee , vremuri bune , amintiri 🙂

    o îmbrățișare face un om să se simtă mai bine , protejat , simte că cineva e lângă el și are grijă de el 🙂

    p.s: ce-aș vrea să-l îmbrățișez pe Chuck Norris :)))
    o zi faină! ti pup :*

  2. Ca barbat, nu pot sa raspund citind in limba engleza ca parca mai trebuia ceva de genul his\hers parca :)) glumesc cu tine :)) da alta gresala nu am gasit :))

  3. Pff caut partenera de cearta .Se ofera un hug spontan cam dupa prima pomenire de cele sfinte 😀 nu ofer garantia ca ne mai putem separa dupa contact :))

  4. Tot provocari din astea, de bun gust ne oferi! Am vazut in schimb oamnei care imbratiseaza copaci, cica de acolo venind energia! O fi si asta, dar prefer cainii daca tot e sa fie imbratisare. Intr-adevar e un sentiment al apartenentei pe care il simti prin imbratisare, al unirii si simtirii unul cu celalalt. Draguta intampinarea ta de azi

Lasă un răspuns

