Vreau

SE OFERA CINEVA VOLUNTAR?

 

52 de gânduri despre “Vreau

      1. Vaii, m-au ametit de tot momentele astea <3. Imi amintesc de baiatul a carui privirea am intalnit-o azi, si-mi doresc sa nu fi fugit ca o lasa, si sa fi ramas, sa-i spun tot ce-am simtit, in clipa in care si-a lipit privirea de a mea, si zambetul lui frumos mi-a facut inima sa tresara.

        1. 🙂 ce ganduri frumoase…poate..poate ii vei intalni din nou privirea. de data asta fii curajoasa si sustine-o si spune i ..ce simti…nu in zadar se vorbeste despre mom potrivit..care uneori il cauti o viata si nu l gasesti..;)

          1. Adevarul e ca , e o nebunie. Dar azi am fost intr-o mica excursie, in Iasi. Acolo l-am intalnit de fapt. La un curs, sau ceva de genul. Deci nu cred ca se va mai intampla;)). Iar speranta sau curajul pentru mine sunt cuvinte straine. Dar multumesc de sfat :*.

              1. Uite ce bine ai atins problema. Proiectarea dorintelor asupra celuilalt… inca unul dintre motivele din care de obicei raman dezamagita de persoana pe care o vreau:)). Firar`.:))

              2. Mmm, cateva posturi de pe blog-ul tau m-au facut curioasa. Esti/ ai fost cumva la psihologie 😕 ? Sau ceva in legatura cu asta ? Nu m-am putut abtine sa nu te intreb;)).

          1. sti imbratisarile alea ?…cand stai cu pieptul lipt de pieptul altei persoane,
            imbratisarile alea sincere in care poti simti cum pieptul si inima iti sunt inundate de un val de caldura?
            eii, alea imi plac si atunci ma transform in BAMPIR;))

              1. asa ce ma enerveaza aia ce stau la imbratisat 2 secunde….
                da mai stai ma nene putin, ca asa nevoias sunt :))
                fugi asa repede de parca iti este teama ca o sa ti-o trag acum pe strada…
                daca tot ne luam in brate, stai acolo 10, 20 de secunde si fa sa insemne ceva ,si cel mai important, nu imi da drumu pana cand nu imi umplu plamani la capacitate maxima cu aer, energie…
                ori iti este frica de BAMPIR?:))
                stiu melodia:D

              2. mie nu!!! de fapt toti sunt flamanzi, insa sunt prea grabiti sa se hraneasca si ajung la un mom dat schizofrenici din atatea lipsuri..dar asta la un mom dat…:)

    1. multumesc. sa stii ca roata intotdeauna se intoarce.prin definitie…e circulara, deci..;)
      pana una alta, ma preg sa primesc imbratisarea si tot ce am descris mai sus!:P..
      a si >:D <

    1. se mai accepta! pe astea le primesc oricand! iti ridica starea de spirit imediat!:) si melodia este frumoasa cu adevarat..imi starneste amintiri…iti multumesc Hapi!

  1. iczs

    2 mici probleme daca nu se ivesc si am voie atunci ma bag la „unu mic” si eu – prima, eu sunt mai micut si slabut si este posibil ca (daca) pot sa te ridic, varfurile tale tot pe jos sa atarne, dupa caz poate si mai mult :))) iar a doua, sa nu mi-o iau de la careva 😀

  2. Ma asteptam sa fie plin aici de pretendenti, dar nu … deocamdata. Ai unul din partea mea, asa delicat, ca primul fiind, pentru ca am ceva temeri. Sa iti spun de unde provin. Hachiko, dulaul nostru, are vizibilitate, de afara , pe geam inauntru, si daca vrea vede tot ce facem in sufragerie. Asa ca, intr-una din zile, am imbratisat-o pe sotie, exact cum zici tu, iar el vazand ce se intampla, si crezand ca e altceva, vreo bataie sau atac asupra unuia dintre noi din partea celulilalt, a inceput sa latre de numa- numa, si sa sara inspre usa. Asa ca de atunci, trebuie cu grija sa ne imbratisam!)))

    1. in primul rand vreau sa iti multumesc, Marius .
      in al doilea rand ..o dah!!am fost martora unor asemenea manifestari din partea cateilor:))
      si in al treilea rand, eu nu ma grabesc. stiu ca voi primi imbratisari suficiente…am rabdare…:) inca e devreme.:)

Lasă un răspuns

