Ai facut azi, ceva pentru tine?/You did something for you today?

20 comments

  1. tare citatul din chaplin 🙂
    smecher si postul si vibe-ul de pe-aici:)
    azi mi-am facut prieteni noi, paste carbonara si planuri pentru maine 😀

    • bravo!ma bc pt tine! prieteni noi…e superrr!paste carbonara..miammmm sunt delicioase, iar planurile..o dah, avem nevoie de ele! 🙂 mult succes in indeplinirea lor!:)

  2. Nu înca, da’ mai e timp, ziua-i lunga de când am trecut la ora de vara… 🙂
    Thanx for Léo! L-am vazut în concert aici anu’-trecut, la 75 ani vocea-i neschimbata… Respect.

    • bravo!!!lucruri mici dar f.importante! lamaie.sa nu uiti de lamaie!
      eu ..pana la ora asta… mi-am facut o cafea delicioasa si mi-am rezervat 5 minute doar pentru mine.Acele 5 minute au fost revigorante! 🙂
      o zi nemaipomenita si tie! :*..a.. si sanatate!:P

Lasă un răspuns

