Free Hugs

Adrian mi-a oferit o imbratisare absolut gratuita, fara a fi schimbat vreun cuvant inainte de asta. Chiar daca , doar virtuala!dar asta e, ne adaptam secolului!

In acelasi timp mi-a recomandat un video, de care chiar nu stiam dar care e absolut superb. .. Multumesc Adrian! >:D<

Mi-ar face o mare placere sa particip intr-o astfel de campanie. Campania IMBRATISARILOR  GRATUITE!

Observati cat de speriati sunt la inceput oameniii..aproape ca nici nu sunt bagati in seama cei ce si-ar dori sa le initieze. Apoi sunt unii care sunt ceva mai curajosi si vin la imbratisare..dar oarecum timizi. Apoi , observati ca tinerii sunt cei care sunt din cei mai „curajosi”…Observ ca de fapt curajul de a trai se pierde odata cu trecerea anilor.Am observat doar o doamna in varsta..ce efectiv a initiat un usor dans dupa acea atingere magica..

Dar observati ce zambete superbe? Acelea sunt zambete autentice si despre care atat cei ce le-au provocat dar si cei ce le-au oferit vor vorbi multa vreme.. Ce brate deschise…si cum alerga unii spre ceilalti…

Ne este atat de teama de atingere…citisem undeva ca sunt parteneri casatoriti de zeci de ani si ca in ultimii ani..gen 5-10 ani nu mai stiau ce este aceea atingerea si imbratisarea? Cred cu tarie, in acea vorba ca raiul si iadul sunt aici pe pamant. Ganditi-va voi..de ce?!!

Adrian gave me a hug absolutely free, without a word to be changed before that. Even …only virtual! But this is it , we adapt to the century!

At the same time he recommended me a video that I  really don’t know about,  but that is absolutely gorgeous. .. Thank you Adrian! >: D <

I would really like  to participate in such a campaign FREE HUGS!

You notice how scared are people initially  .. some don’t give  attention to those who would like to hugs them. Then , there are those who are more brave and come to embrace .. but somewhat shy. Then, notice that young people are those who are most „courageous” … I see , that in fact the courage to live is lost with the passing of the years . I notice  only old lady .. what actually initiated an easy dance after that magic touch ..

But notice that beautiful smile? Those are genuine smiles and which both those who have caused but who gave them will talk a long time .. What open arms … and how  run eachother …

We are so afraid to touch … I read somewhere that, there are married partners for decades and that in recent years .. like 5-10 years , they are not knowing what is touching and hugging? I firmly believe, in that case that heaven and hell are here on earth. you  think ..why?!

32 de gânduri despre „Free Hugs

  1. Pentru ca traim intr-o lume egoista, suntem suspiciosi si atenti, la orice gest ce are a face cu altruismul si dragostea neconditionata. „oare ce asteapta sa ii dau in schimb, de imi da asta asa, pur si simplu”. Am incetat aproape in a mai crede in minunea dragostei, doar ca asa vreau eu, sa te iubesc, sa iti fac bine, fara a urmari nimic necurat

  2. La noi cred ca e cum am zis eu .. iti iei cateva „bucati” poate daca pui niste fete care arata bine, cu un tricou mulat, ceva 😀 – free huggs – cred ca o sa fie coada, dar altfel nu cred

    1. :))))sa stii ca ma gandeam ca daca ar fi sa initiez o campanie de genul, as impune ca regula de baza o tinuta fireasca si naturala, in niciun caz de genul cuim ai descris, tocmai pentru a evita situatii de tipul respectiv.Alea..cu alta ocazie..poate intr-o campanie a imbratisarilor cu tricouri ude:))

    2. iczs …ce zici , ne bagam si noi , mai cauta ceva prieteni si eu ceva prietene din oras si in weekend avem program liber ales 🙂 te tin muschii 😀 ???

            1. o ce fain!mi as dori sa pot participa si eu..sau sa initiez pe aici ceva de genul..cred ca la fel s-ar uita oamenii..cu sig s-ar gandi prima data ca se int ceva.de rau:))

              1. păi nou n-am făcut cine știe ce , adică n-am luat acte de la primărie pentru aprobare și chestii , ne-am luat niște tricouri pe care am imprimat noi dăm îmbrățișări gratis” pt că nu toți știu ce înseamnă „free hugs” și niște cartoane-n mână pe care-am scris „free hugs” și am plecat la bătut orașul :)))

Lasă un răspuns

