Dilema

Azi eu am propriile raspunsuri, la intrebarile urmatoare. Dar ca sa nu zic ca-s nebuna, am nevoie totusi si de alte pareri.

Ia sa vedem:

Am doua intrebari (sub forma unui cumul de fraze) , una pentru fete si una pentru baieti:

FETE:

Cum va descurcati cu  barbatii/baietii?

Vi se pare penibila intrebarea? da..chiar asa..cum va descurcati cu cei carora le zambiti, le vorbiti frumos insa singurul vostru scop este acela de a fi prietenoase? Se intampla ca barbatii sa va interpreteze in mod eronat intentiile? Credeti ca ar trebui sa schimbati ceva din voi, ca sa nu se mai intample asta? Credeti ca vina este a lor, ca recepteaza ceea ce ei vor sa recepteze?

Problema este la transmitator sau la receptor?

BAIETI:

Cum va descurcati cu fetele/femeile?

Ce anume din atitudinea unei femei va face sa interpretati intr-un mod sau altul intentiile acesteia? Care este momentul cand stiti ca femeia vrea mai mult de la voi, decat o simpla prietenie? Cateva zambete, o atitudine deschisa si prietenoasa sunt suficiente pentru a va da acel imbold sa actionati ?

CHIAR ASTEPT CU INTERES PARERILE VOASTRE 😉

21 de gânduri despre “Dilema

  1. Hai sa iti povestesc parerea mea:
    Stateam de vorba cu o „prietena”. Acele ghilimele sunt pt ca in continuare totul e neclar, adica,ne tachinam, dar, nu facem nici unul nimic mai mult decat teasing…
    Ok,deci,revenind,stateam de vorba seara,in masina, la o tigare,si ea se juca in par. Dupa care imi explica,insistand ca nu e cazul totusi atunci, ca acesta este un „semnal” pentru noi baietii ca e disponibla pt urmatorul pas – sarutul (asa a vazut ea in filme si in reviste de specialitate feminina, gen eva & co.). Eu ii raspund ca tocmai vroiam sa o intreb daca s-a plictisit, de a inceput sa se joace la par…Deci,parerea mea: Semnalele pot sau nu sa fie semnale, si pot sau nu sa fie interpretate corect.Exista un mic imbold, greu de definit,dar de cele mai multe ori e nerabdarea de a avea o confirmare, si momentul potrivit….Pana la urma,e foarte reala si faza cu”femeia iarta pe cel ce isi incearca sansa,dar niciodata pe cel care nu face nimic pt ea”..

    1. si cu toate astea…ceva imi spune ca intre voi..este si poate fi ceva mai mult..simpla faza ca ai pus „prietena”in ghilimele..fata are dreptate in ce zice, si tu ai dreptate in ce zici..dar cand va veti studia…interiorul..s-ar putea sa obt un raspuns…asemanator..;))

  2. eu sunt sincera de fel…brutal de sincera cateodata dar daca asta impune granite clare e perfect!…dar nu a fost necesar pentru ca nu intind coarda, nu fac aluzii, nu folosesc abuziv gestica si semnele corporale, astfel incat sa nu creez confuzii de genul. Recunosc ca de cele mai multe ori transmitatorul greseste, si in cazul nostru, al femeilor, devine evident vina noastra…. mai ales ca ne place sa facem asta…ne place al dracului de tare sa flirtam chiar si atunci cand nu trebuie, cand nu suntem interesate de mai mult, e ca o a doua natura!…ne place sa fim privite cu interes, ne plac ochii flamanzi ai barbatilor, ne plac complimentele, ne place cand suntem admirate din cap pana in picioare dar suntem al dracului de ipocrite atunci cand un el intiaza ceva sau pur si simplu te admira ca femeie, ca personalitate si tu iti zici in barba: al naibii daca ar mai fi vazut si altceva in afara decolteului meu! pfffff!!!.
    …sunt cazuri putine cand tu trasezi clar limite peste care se trece in mod voit, sau nu!…barbatii stiu si ei ce pot si ce nu pot!…nu-s tampiti sa nu vada daca vrei mai mult sau nu….cum vad semnalele, vad si limitele, accepta refuzuri fara sa se simta raniti in orgoliu ….dar daca suntem prea „subtile” cu asta si ne jucam prea mult cu nervii lor s-ar putea sa ne-o traga!…ca, mde!…

          1. si eu cu voi…si eu cu voi. problema e mai complexa dar intotdeauna exista solutii. si solutia este sa fii ferm si clar…stiu si eu asta..insa e bine sa avem parte si de alte opinii, nu?:)

  3. Am ajuns la concluzia ca femile se joaca mult…iti transmit tot felul de mesaje si daca faci un pas , proptesc un zid in fata ta. Cred ca se autoevalueaza , isi testeaza succesul.
    In conditiile astea , noi barbati ( cei care ne prindem) , nu avem altceva de facut decat sa ne jucam si noi cu fraze gen ,, hei, nu ma mai dezbraca din priviri, ma simt abuzat” sau ,, ia-ti mana de pe mine, din cauza ta nu pot agata nimic”. Atunci joaca se poate transforma in ceva mai serios , femeia isi poate spune,, hmm, tipul asta este interesent”.

    Care este momentul cand stiti ca femeia vrea mai mult de la voi, decat o simpla prietenie?

    Eu nu imi dau sema niciodata! Dar daca se intampla sa imi placa o prietena, ma arunc cu capul inainte si ii spun verde in fata chiar daca stiu ca sansele mele sunt sub 1%, altfel nu pot trece mai departe.

    eu ma refer strict la cazurile in care esti intr-un context cand efectiv nu ar trebui sa existe nici macar flirt..si totusi barbatii isi permit sa vina cu propuneri nepotrivite.

    Acelasi lucru, daca imi place tare , ma arunc cu capul inainte!

    1. da, asa e femeile se joaca. e in natura lor sa o faca. ok. in cazurile alea e absolut justificata reactia barbatului..
      daca proptesc un zid..este poate pentru ca isi doresc sa vada cat esti dispus sa lupti, daca proptesc prea multe inseamna ca ceva totusi e in neregula.
      In ceea ce priveste felul in care actionezi cand iti place o tipa..cred ca m-ai ajutat macar partial sa inteleg ..trebuie sa „rumeg”bine „dilema”.
      Multumesc 🙂

  4. Da, deci partea cea mai dificila este sa ii refuzi. Si nu pentru ca ar fi toti niste divini, ci pentru ca nu iti starnesc interesul sau poate nu vrei tu sa ai pe cineva in acel moment.
    oricum, mi se spunea in trecut ca sunt o mica salbatica si de asta nu pot avea pe nimeni.:)) Nu m-a afectat prea tare asta fiindca nici ei nu erau rupti din cer. Asadar, daca nu imi convine ceva, le zic verde in fata.

  5. Chiar daca de cele mai multe ori baietii fac primul pas, de fapt fetele initiaza flirtul prin gesturi care sunt percepute la nivel inconstient. Corporal mai ales. De exemplu rasucirea unei suvite de par, datul ochilor peste cap, trecerea mainii prin par, o privire mai intensa pot fi metode de seductie si de multe ori nici macar ele nu sunt constiente de asta. Apoi baietii isi fac curaj si spun ce ele nu au curaj sa spuna.
    Asadar eu cred ca daca exista barbati care interpreteaza „gresit” cum ai spus tu comportamentul femeilor care vor sa fie doar prietenoase, acest lucru nu e intamplator. Li se datoreaza si lor, femeilor asta. Poate ca acele femei au un exces de sexualitate pe care si-l manifesta fara sa isi dea seama.
    Dar daca s-ar intampla sa refuze in mod constient flirtul eu cred ca e important sa comunice franc faptul ca de fapt nu isi doresc asta, dar cumva sa se intrebe si ele insele daca nu au facilitat situatia. Intr-un fel sau altul.
    Deci raspunsul e : comunicare. Ca doar suntem fiinte evoluate, sau nu? 🙂

    1. @Nexia si Geanina
      ok.sunt de acord cu raspunsurile voastre. dar ce faceti spre exemplu atunci cand va aflati nu la un suc sau la o cafea ci intr-un mediu..sa zic..sobru. ..acelasi lucru: comunicarea. imi vei spune…
      dar ma indoiesc totusi ca intr- o discutie serioasa, femeia isi va trece mana prin par, pur si simplu…
      parerea mea personala, este ca realitatea se afla in mintea celui ce interpreteaza,…ca sunt si cazuri destule cand femeia pur si simplu se joaca e altceva.
      eu ma refer strict la cazurile in care esti intr-un context cand efectiv nu ar trebui sa existe nici macar flirt..si totusi barbatii isi permit sa vina cu propuneri nepotrivite. nus’ daca m-ai inteles..
      Si da, comunicarea e raspunsul. Dar comunicarea pana in mom in care se intampla ceva sau altceva. Adica ce trebuie schimbat pe drumul pana acolo..:D

  6. Cum ma descurc ? Foare bine atat timp cat spun lucrurilor pe nume , daca eu-l meu atrage , daca fizic atrag sau daca simplitatea este pe placul unora si ei vor mai mult , eu din primele discutii spun ce am de spus , ma comport dupa cum simt , daca bartat care ma atrage si care filteaza cum mine am sa-i raspund dupa cum simt , normal ca se intampla ca o prietenie sa ajunga undeva mai departe daca asa se simte de ambele parti 🙂 deci ma descurc inca bine

Lasă un răspuns

