Prietenia dintre noi

PRIETENIA DINTRE UN BAIAT SI O FATA.

Poate exista o relatie de prietenie..de prietenie stransa si atat, intre un baiat si o fata?

De-a lungul timpului am intalnit pareri si pro si contra. Insa concluzia, rezultata in urma experientelor personale, mi-a demonstrat ca NU.

INTRE UN BAIAT SI O FATA NU POATE EXISTA PE TERMEN INDELUNGAT DOAR O RELATIE DE PRIETENIE.

Pana la urma nu este un adevar absolut, este doar adevarul meu. Dar oricat de stapan pe tine ai fi, oricat de bine ai zice ca te cunosti…persoana ta va reusi sa te surprinda.

Personal din punct de vedere psihologic si anatomic, imi explic foarte usor. Atat vreme cat tu esti EA si el e EL e clar ca va exista la un moment dat, nevoia de a va completa unul pe celalalt.

La un moment dat, unul dintre cei doi va vrea mai mult. Caci cu siguranta prietenia a inceput tocmai datorita acestui aspect foarte important, ca exista o compatibilitate si la nivel fizic. In sensul ca exista o atractie, chiar daca usor nedefinta la inceput. Si da, te poti indragosti fara nicio atingere..fara niciun sarut..

Vor fi si opinii, conform carora  prietenia dintre un baiat si o fata poate exisa…da, dar pentru cat timp se va rezuma totul doar la asta?

V-ati intalnit cu astfel de situatii? care a fost finalul? 😀

Pana una alta ascultati aici: 

53 comments

  1. 7 ani! 😀 Atat a durat toata prietenia si-apoi am hotarat sa ne „prietenim” mai rar (cu toate ca distanta si frecventa cu care ne vorbeam era destul de mica; dar si cand vorbeam …le filau becurile astora din hidrocentrala 🙂 )

  2. tema a fost foarte mult si frumos, dezbatuta in filmul, When Harry Met Sally… il recomand…
    eu cred ca poate exista o prietenie sincera, intre un barbat si o femeie (fiecare casatoriti si prieteniea de fapt este intre familii) … daca insa ma refer la… intre un baiat si o fata… imediat ma intreb cui ii foloseste doar atat?? pentru ca ei sunt la varsta alegerilor… si o prietenie adevarata conduce imediat, la mai mult… (aici… ma refer la casatorie nu doar la parteniri de o seara)

    • hm..ai expus foarte frumos Ovi…ca la ce le foloseste doar atat..?!!?:)
      cat despre prietenia intre familii..da probabil ca se poate, atata vreme cat si prietenia aia e f stransa intre cele 2 femei, si mai putin intre una dintre femei si unul dintre barbati, sau chiar intre toti..la un loc.am auzit si astfel de cazuri..astfel ca..
      oricum nimic nu i batut in cuie..dar..nah..viata probabil ne v a invata destule. mai vorbim peste cativa ani 🙂

  3. interesant postul si comentariile , imi plac desi unele sunt scurte , am sa comentez o fraza din post ” Vor fi si opinii, conform carora prietenia dintre un baiat si o fata poate exisa…da, dar pentru cat timp se va rezuma totul doar la asta? ” si zic asa : atata timp cat intre cei doi va exista respect unul pentru celalalt ca rezista si relatie de prietenie , dar daca unul dintre ei incepe sa viseze mai multe si vrea mai multe sa dus relatia de rpietenie , asa ca eu cred ca tine doare de respect si cred ca si de autocontrol

    • respect??? ..:))
      nu vreau sa ma intelegi gresit..insa o doamne..are vreo leg. respectul cu indragosteala? crezi ca ea vine si zice si pleaca ca si cum n- ar fi fost? ..eu asa cred..ca de fapt dragostea vine cand nici nu te astepti..nu esti pregatit niciodata pentru …pur si simplu vine..nu te intreaba nimeni..vrei sau nu vrei?:)
      Ca tine foarte mult si de autocontrol..da…dar oare te poti impotrivi foamei? (fizice ma refer) 😀

      • si vrei sa zici ca nu poti sa fi pur si simplu sa fi prieten cu o fata si invers pentru ca te loveste dragostea ? si prefer sa am o relatie de prietenie decat una de dragoste care sa se destrame mai tarziu , iar foamea cum tu o numesti eu prefer sai zic profitabilitate ( unul din cei doi profita ) si asta nu mai este prietenie adevarata , este o prietenie din interes . Sper ca nu am deranjat pe cineva nu asta a fost intentia mea

        • e doar parerea mea sa stii…nu e un adevar absolut..poate fi,dar eu inca nu am intalnit acele cazuri,,dar deh sunt tanara..cine stie..ce mi rezerva viata..
          dar daca ar sti omul ce-ar pati poate dinainte s-ar pazi..si poate tot nu s-ar pazi ca el ar zice ca „stiu mai bine” …
          dar s-a creat o neintelegere..:) eu am asemanat nevoia fizica..foamea cu dragostea..adica nevoia asta fizica trebuie neaparat sa o satisfaci nu?altfel mori..asa si cu dragostea…daca vine..treb satisfacuta..altfel..?!?!
          nu ai deranjat pe nimeni.esti liber sa spui ce vrei tu ..ce simti tu.asa invatam unii de la altii nu?:)

          • corect dar foamea tu zici ca este dragostea si trebuie alimentata daca vine ? , ceea ce este corect , numai ca dragostea din punctul meu de vedere este ceva unic si nu se aseamana cu nimik , in schimb sex-ul il poti asemana cu foamea la fel si el trebuie alimentat , si inca ceva sper sa nu fiu prea rau cand zic asta : dragostea nu este o nevoie :d dragostea este cacacterizata prin sentimente si este zic eu un al saselea simnti al fiecaruia , si fiecare il are mai dezvoltat sau nu acest simnt

  4. Am cunoscut barbati si femei care lucrau impreuna si erau mai mult unul cu altul decat cu familia lor, si erau foarte buni prieteni dar nu s-au combinat niciodata… Tine de fiecare om in parte si de cit de stabil emotional este…
    Eu am avut 2 prietene cu care am incercat sa dezvolt o relatie urmata eventual de casatorie.. si cand nu a mers, nu am mai putut fi iar doar prieteni ca la inceput… pur si simplu nu a mai mers.
    Asa ca acum ma feresc ca de acid cand am o prietena cu care ma inteleg bine…sa incerc sa dezvolt…prietenia 🙂

    • te inteleg..si intr-adevar asa se intampla..insa in ceea ce priveste prima parte a comentariului tau…despre barbatii si femeile care lucrau impreuna fara a fi dezvoltat intre ei mai mult de o rel de prietenie..am indoielile mele, insa ..cine stie ?! pana la urma nu sunt eu in posesia adevarului absolut..;)

  5. pentru mine a existat si exista o prietenie adevarata intre EL si EA , sa vb voi aici cat vreti pt ca sunt si exceptii cand realizezi ca nu se poate mai mult si te bucuri ca este posibila prietenia . deci nu am sa comentez mai mult pt ca pt o parte din voi asa ceva este imposibil ….iczs este unul din prietenii mei buni 🙂

  6. Eu cred totusi, ca daca ai in minte doar prietenie, nu si altceva ( posibil insa sa apara pe parcurs), ar putea exista o relatie platonica. Vreau sa cred ca exista pesoane asa de clare la minte si hotarate incat sa poata face acest lucru. Nu e imposibil,dar depinde ce vrei de la prietenie si cum o percepi

  7. Sunt prietena cu un singur barbat….cu care evident am fost multa vreme. Pot saspun ca e sufletul meu pereche doar ca nu-l mai iubesc erotic. Si nici el pe mine
    Suntem ambii norocosi cu actualul partener.
    Abia acum, dupa ce flacara pasiunii s-astins putem fi prieteni adevarati. Sinceri unul cu altul. Sa vorbim despre orice. Si sa ne ajutam la nevoie, nu doar sa ne hilizim
    Asta inseamna pentru mine prietenie adevarata intre un barbat si o femeie. Exista. Foarte rar. Si de obicei partenerii nu sunt incantati si mi se pare absolut normal 🙂

  8. Ai spus tu tot, greu de comentat ceva dupa tine;))
    ”La un moment dat, unul dintre cei doi va vrea mai mult. Caci cu siguranta prietenia a inceput tocmai datorita acestui aspect foarte important, ca exista o compatibilitate si la nivel fizic. In sensul ca exista o atractie, chiar daca usor nedefinta la inceput. Si da, te poti indragosti fara nicio atingere..fara niciun sarut..”

    M-am intalnit cu situatii de genu, nu pot sa iti spun cum s-a terminat, nu am loc aici:)) poti doar sa presupui …prieteniile adevarate au rezistat chiar daca la un moment dat a fost o situatie usor ciudata…ciudat este doar o saptamana, doua in cazul in care treci de la prietenie la relatie si inapoi la prietenie;))

Lasă un răspuns

