TIMPUL TAU

TIMPUL TAU ESTE LIMITAT, ASA CA NU-L IROSI TRAIND VIATA ALTCUIVA!

NU TE LASA PRINS IN DOGME- SA TRAIESTI PRIN REZULTATELE ALTOR OAMENI!

NU LASA ZGOMOTUL DIN OPINIILE ALTORA SA-TI BRUIEZE VOCEA TA INTERIOARA!

SI CEL MAI IMPORTANT…SA AI CURAJUL SA -TI URMEZI INIMA SI INTUITIA. CUMVA ELE STIU DEJA CEEA CE TU VREI SA DEVII CU ADEVARAT. 

ORICE ALTCEVA ESTE …NEIMPORTANT .

Steve Jobs

22 de gânduri despre “TIMPUL TAU

  1. adevarat si foarte corect, ionela!!!…eu am insa o problema cu pusul in practica….nu intotdeauna ci cateodata…cateodata pur si simplu le uit, una cate una:(…nu e simplu deloc, din pacate!!!…
    am sa mi le repet zilnic in oglinda…desi nu cred ca o sa tina:)

    1. solutia este sa ti le printezi cat mai deosebit…si le pui in locuri in care ..sau pe care le privesti zilnic..bucataria mea..e plina de astfel de chestii..ca intr-adevar le uitam si e mare pacat…deci..;)

    1. hmm..eu..mai putin..dar el..da…are dreptate..ar fi bine sa impletim experienta noastra cu a celor asemeni lui si nu numai..atunci..vietile noastre ar fi mult mai usoare..

  2. Prețuiește timpul!
    Prețuieste timpul, de câte ori să-ți zic!
    Iată îți trece viața și tu nu faci nimic…
    O să-nțelegi pe urmă că trupul nu-ți e viu,
    Dar câteodată afli când este prea târziu.

    Ascultă-ma și crede, să nu te joci cu timpul,
    Căci nu se mai întoarce, te roade ca și ghimpul,
    Și o să vrei, vreodată, să faci ce n-ai făcut,
    Vei înțelege însă, că timpul a trecut.

    Degeaba ai trei ceasuri, degeaba le privești,
    Dacă nicicum, nicicând, timpul n-o să-l oprești,
    Profită cât e ziuă și lucrul nu-l lăsa
    Iți poți lăsa viața? dar… nu te lasă ea.

    Când erai mic, aievea, alt timp ne însoțea
    Un timp ce peste lume, parcă mai greu trecea
    Acum e ca și gândul, azi e, și mâine nu,
    Poți reuși ceva, de faci totul acu’!

    Că mâine cine știe, nu o să fii acasă,
    Te duci în altă lume, puterile te lasă,
    Vei zice:așa degrabă să mă întorc acas’?
    Din toate câte-au fost doar timpul a rămas.

        1. le-am prins in zbor si eu de la altii..le-am analizat..mie mi au prins bine si am zis ca le pot impartaasi cu voi..asta a fost ideea blogului..aa ..si da..sa nu le uit nici eu ;))

  3. La majoritatea dintre noi, problema nu este cunostinta si teoria , ci punerea in aplicare a ceea ce deja stim.” Daca stiti aceste lucruri, ferice de voi daca le faceti”, ( cuvintele lui Isus).. Ce bine ar fi sa stim a face ceea ce cunoastem, si sa nu ne mai lasam condusi de altii!

  4. Wow cat de frumos si adevarat …mesajele de mai sus chiar exprima adevaratele probleme pe care le confruntam zilnic…si da ,ar trebui sa trecem peste barierele impuse de ele,asa ca hai sa o facem 😀 .

    1. DAAAA!haidem! si incepe prin a-ti printa aceste fraze..pune-le intr o zona unde le poti vedea mereu ..si transformarea..adica experientele pozitive vor fi o dominanta in viata ta! 🙂 eu am facut o deja! 🙂

  5. ar trebui să ne trăim viața așa cum ne este dată , pentru că încercând s-o facem perfectă înrăutățim situația fiindcă ea nu va fi perfectă niciodată 🙂
    timpul este , poate , cel mai de preț bun al nostru și ar trebui să-l folosim cu cap 🙂

Lasă un răspuns

