Un produs cu calități

În articolul Rege în jungla am promis că revin cu căteva recomandări referitoare la stimularea  increderii în sine.

Internetul este plin de astfel de articole, dar la capitolul ăsta, cred că niciodata nu strică unul în plus :D.

Caci increderea in sine nu este o linie dreaptă cum s-ar putea crede. Nu ai cum să fii întotdeauna puternic! De aceea e important să citim și să recitim. Repetiția e mama învățăturii. 🙂

ÎNCREDEREA ÎN SINE……știm cu toții de ce este așa importantă..deoarece în prezența ei, potentialul tău poate fi maxim, iar succesul devine o definiție pentru toate domeniile din viața ta.

L-ai luat pe NU în brate? NU POȚI? dacă nu scapi de acest NU POT  urgent, ți-ai condamnat singur destinul!

Din punct de vedere psihologic există ”n” variante pentru stimularea încrederii în sine.

Dar azi voi vorbi în termenii noștri, ai tuturor. Să fie simplu pentru noi toți.

ZI DE ZI VINZI CEVA.

Că așa e societatea construită. Și vindem…ne vindem chiar și pe noi înșine (aici voi stârni conflicte, dar mi le asum și voi explica la ce mă refer). Imaginează-ți ca ești un produs mai mult sau mai puțin plin de calități, dar care nu este promovat. Îl va cumpara cineva..hmm..puțin probabil. Marketingul e totul in societatea capitalistă. De ce asemăn individul cu un produs?? Pentru că deși pare brutala denumirea..asta suntem. Cînd incercăm să cucerim pe cineva, de fapt ne vindem pe noi..incercăm să-i vindem tot ce avem mai bun în noi (vei spune ca tu nu vinzi, tu oferi..zău?și nu aștepți nimic în schimb?). Când încercăm să obținem un job bun, ne oferim serviciile și încercăm să obținem un salariu cât mai satisfăctor pentru calitatea serviciilor prestate. Si tot așa în multe aspecte ale vieții noastre. Nu le enumăr acum, căci nu fac obiectul acestui articol 🙂 .Si totul pentru că în definitiv, singurul scop este ..un trai cât mai bun din toate punctele de vedere.

PERSEVEREAZA.

Mulți dintre oamenii de succes celebri (și nu numai) , au întămpinat nu un obstacol ci zeci de obstacole. Una din calitațile ce i-a împins înainte, cred cu tărie că a fost și perseverența. Au fost și cu siguranța vor mai fi momente când vei crede că nu mai ai puterea să mergi înainte. Când efectiv îți vine să-ți bagi picioarele în tot..să renunți. Aici iubirea de sine și intuiția ta te va ajuta foarte mult să identifici ceea ce îți dorești în mod real. Să insiști sau să renunți. Căci e bine să știi și cănd să renunți.

TU TREBUIE SA FII PE PRIMUL LOC

Ia aminte că de câte ori spui altcuiva DA când de fapt vrei să spui NU, îți spui ție însuți NU. De cate ori s-a întâmplat asta? Și de căte ori se va mai intâmpla? Se va intampla ca unii să profite de tine intenționat, alții involuntar. Iar tu te vei alege cu zeci de răni sângerinde. Unele le descoperi imediat..altele mult mai târziu.

Ia-ți măsuri de siguranță și ai grijă de sufletul tău. Oamenii care au grija prima dată de fericirea lor, sunt conștienți că doar atunci cănd ei sunt fericiți pot oferi fericire și ajutor și altora!

FII INDEPENDENT

Când faci o alegere sau iei o decizie…o faci în funcție de ce factori? E drept că mereu vor conta și cei apropiați nouă..însă in ce măsură contează aceștia? Nu îți recomand să mergi împotriva curentului dar cred ca sunt situații, și nu puține cănd alegerile le facem mai mult doar pentru cei din jurul nostru și nu pentru noi înșine. Dar știți ce e grozav și pare un paradox la prima citire? Că deși inițial te vor judeca, ulterior te vor aprecia și cu siguranță te vor respecta mai mult decât au făcut-o până atunci.

SĂ AI O ATITUDINE POZITIVĂ

Ce vezi când privești un pahar? Vezi jumatatea plină sau jumatatea goală?

Să luam spre exemplu doua persoane cu aproximativ acelasi procent din următoarele calități: inteligență, frumusețe, nivel de cultură.  Ce crezi că va face diferența? Știi foarte bine, căci cu siguranță viața ti-a dat deja experiențe din care să înțelegi că atitudinea e deosebit de importantă în toate experiențele noastre.

MANÂNCĂ SĂNĂTOS SI FA SPORT

Într-un secol al vitezei și al unicului scop: obținerea de profit prin orice mijloace, e dificil să mănânci sănătos. Căci oare ce mai este sănătos?!?! Eu personal locuiesc in mediul urban, la bloc. E clar ca nu am nicio sansa de a-mi culege in curând propriile roșii sădite. Doar dacă mă gândesc la varianta..sus pe bloc :))

Dar am cateva metode prin care încerc să mănânc cât de cât sănătos.  În drumul meu spre casă nu ocolesc niciodată piața. Acolo am babuțele mele de la care iau diverse fructe și legume. Din supermaketuri, aleg mai mereu produsele care sunt cât mai puțin prelucrate și cele  care conțin mai mult de 2-3 E-uri maxim!!!!.. pe etichetă, le arunc înapoi pe raft. Carnea o consum doar în  măsura în care simt că organismul meu are nevoie și de proteină animală. Apoi in bucătărie..încerc să prelucrez la randu-mi produsele cât mai puțin. Cu cât hrana este mai vie..cu atat mai vii vom fi și noi.

Carențele de vitamine cauzeaza de multe ori depresii, anemii..stari generale proaste.. Ca să nu mai zic, ca frumusețea fizică vine foarte mult și din interior..din calitatea alimentelor ce le ingerăm.

Și nu in ultimul rand, fă mișcare. Alege măcar..2 zile pe săptămână, în care să vii pe jos sau cu bicicleta la serviciu, sau daca distanțele sunt prea mari, alege să mergi cu transportul in comun. Căci oricum vei face mai multă mișcare, decât dacă ai folosi doar mașina personală.

HAI, IEȘI UN PIC DIN ZONA TA DE CONFORT PSIHIC ȘI FIZIC și ai să vezi că lucrurile incep să se schimbe in mod natural  și pozitiv!

ȘI TINE MINTE:  Încrederea în sine nu este niciodată prea multă.

Pentru că încrederea în sine, inseamnă să te  cunoști pe tine însuți in mod real, la adevarata ta valoare și capacitate. Și nu .Nu este aroganța. Aroganța este exact opusul…să te supraevaluezi, să nu te cunoști pe tine însuți. Dar viața are grijă și de astfel de oameni. Ii aduce la realitate prin diverse lovituri.

Până data viitoare, fericire dragii mei!

______________________________________________________________________________________________________________

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA:

REGE IN JUNGLA

2 CATEGORII

GELOZIA PE RETINA. VINDECARE!

SPUNEM SAU NU, NU?

INFUZIA CU OPTIMISM

CUM SA IUBESTI MINUNATA TA FIINTA

28 de gânduri despre “Un produs cu calități

      1. Asa este, imi doresc sa am mai multa incredere in mine, sper sa reusesc. Consider ca aceasta incredere in mine mi a fost zduncinata inca din copilarie, cand auzeam prea des remarca ,,nu esti buna de nimi” sau ,,nu faci tu mare branza”. E mai usor sa renunti, inainte de a incepe ceva, cautand motive de explicatie, pentru a te scuza, decat sa lupti pentru a reusi! Succes!

        1. Cu siguranta draga mea!

          Iar in situatia asta sunt foarte multi ..adulti. Critica si conceptul de ”rusine” rezultat in urma ei, este una din cele mai crunte forme de torturare psihico-emotionala a unui copil. Insa toate au rostul lor in viata…Si nimic nu e intamplator. Nu e doar un cliseu, vorba aia..ce nu te ucide te face mai puternic. Este chiar foarte reala.

    1. imi place enorm psihologia 🙂
      promit ca voi face un articol despre mine in curand..am tema de la Tudor de ceva vreme (mi-a zis ca lumea nu ma cunoaste si ca ar fi bine sa fac un astfel de articol). Si iti voi povesti acolo..daca ..si cum le aplic, e bine? 🙂 >:D<

    1. sincer va zic va zic ca mi dati acel bobarnac….de care am nevoie uneori..sa nu uit ce vreau cu adevarat sa fac in viata asta…si care e scopul meu de fapt…multumesc..:)

      1. pai, daca tu nu stii cu adevarat ce vrei sa faci…ce pretentii ai de la noi???:))))))))))))))….tu esti foarte decisa si sigura in ceea ce te priveste!!!…eu doar ma bucur ca ne iei si pe noi in calcul!!!!…noi iti multumim, draga mea!!!!!

  1. „Pazeste-ti inima mai mult ca orice, caci din ea ies izvoarele vietii” ( proverb biblic). Uneori tot ceea ce am vandut o viata intreaga din noi, e prabusit prin actiuni si vorbe si fapte, care distrug toata campania de marketing facuta. Mi-a placut, Ionela!

    1. ….esti draguta..sfaturi..doar sugestii..fiecare stie ce e cel mai bine pentru el..eu doar imi dau cu pp..in rest ce sa zic..azi era vb de incredere in sine..iar voi vreti sa mi cresteti stima de sine..va multumesc de sustinere:)

  2. iczs

    Frumos ce citesc aici la tine, dar exista o vorba, cel putin la mine … de maine … de maine fac cateva exercitii , de maine mananc sanatos … (aha stai flexat 🙂 ) stiu ca nu e bine dar nu ma motiveaza nimic.Cred ca asta e cheia de fapt, sa ai o motivatie

  3. ce spui tu e perfect adevarat. am citit cu mare atentie si recunosc ca nu aplic tot ceea ce spui tu. partea cu perseverenta e cea mai grea. cand vezi ca nu obtii nimic, iti vine sa renunti. *adica mie imi vine…felicitari pentru consecventa ta!

  4. internetul e plin de articole pe tema asta , dar asta nu înseamnă că-s toate la fel de bune ca ale tale 😉 am citit și de pe Goagle câteva , dar nu se compară cu ale tale , sunt net inferioare față de postările de pe acest blog :*

Lasă un răspuns

