Obligatiile tale

“Cel mai bine ii invatam pe altii lucruri pe care simtim noi insine nevoia sa le stim.”Singura ta obligatie in viata este sa fii onest cu tine insuti. A fi onest cu altcineva sau cu altceva este nu doar imposibil, ci si semnul unui fals” Mesia.Prietenii te vor cunoaste dupa un minut mai bine decat cunostintele dupa o mie de ani.”

“A invata inseamna a afla ceea ce stii deja. A face inseamna a demonstra ca stii. A-i invata pe altii inseamna a le aminti ca stiu la fel de bine ca tine.”

Sursa: Manualul Mantuitorului  de Richard Bach . 


31 comments

  1. in primul rand schita ma lasat fara cuvinte WOW , SUPERB , FANTASTIC , ma fermecat , apoi ceea ce am citit ma trimis in trecut si am retrait unele clipe , apoi comenturile mi-au aratat ca exista oameni deosebiti cu capacitati de intelegere dincolo de ceea ce intalnim pe strada , asa ca da OBLIGATIILE tale sunt sa pastrezi acesti oameni langa tine . MULT SUCCES

    • hmm..Sa stii ca ai dreptate Florian…fac tot ce pot eu mai bine, sa va pastrez….si sa-i gasesc si pe ceilalti …caci cred cu tarie ca mai sunt..trebuie doar sa-i cautam bine. Stii de-a lungul timpului intalnim in mod fizic sau nu diverse persoane..unii raman langa noi pentru cea mai mare parte din calatorie, altii coboara in diverse statii…ceea ce noi trb sa invatam dar mai ales sa acceptam e sa -i lasam pe cei ce-si doresc sa coaboare…sa coboare, iar pe cei care vor sa urce sau sa ramana sa- i pretuim si sa nu le uitam valoarea..asa si cu blogul meu sau al tuturor..cei care au poposit si au simtit ca rezoneaza, au mai ramas..cei care nu ..au plecat. lor le urez „calatorie placuta”, iar celor ce au ramas le spun ….”vom avea o calatorie fantastica impreuna”.
      multumesc frumos pentru aprecieri..desenul..mda..si mie imi place .inca ma mir ca mi a reusit..;))

      • stii ce ar fi frumos si promit oficial sa ma tin de cuvat sau macar sa incerc : poate reusim cumva sa ne intalnim pentru o perioada scurta de timp , stiu ca in afara se face asa ceva , mai multe persoane dintr-o cumunitate viruala ( blog-ari , game-ri , etc ) se intalnesc pentru cateva ore sau zile depinde , cum isi dau intalnire sau daca hotaresesc sa sa se vada la un eveniment anume , si asa isi intaresc relatie interumane mai mult decat in comunitatea virtuala , nu stiu ce ai inteles sau daca m-am exprimat corect dar stiu ca se poate si promit sa incerc sa fac tot posibilul ca persoanele de genul asta sa ne vedem de cateva ori pe an ( cel putin o data ) , ar fi frumos

        • am inteles foarte bine despre ce vb🙂 si noi ne gandim la asta de ceva vreme..am zis ca poate in vara asta facem cumva…nu stiu…vedem…e destul de greu sa adunam o gasca de oameni..fiecare are propriile obligatii unii sunt in tara altii nu..dar odata si odata tot vom reusi!!!🙂

          • da sper sa reusim , eu unul sunt pentru , cei drept cum ai zis si tu este destul de greu , dar ma gandesc la ceva de genul pentru a anunta pe toata lumea , sa fecem un anunt comun pe toate blogurile care vream sa ne vedem cu perioada aproximativa , nu stiu este o ideea eu la asa ceva ma gandesc akum , dar mai caut si te tin la curent cu ce gasesc

  2. Blondi hai sa-ti spun un „secret”. blogosfera este o viata virtuala, nimic palpabil. nu stii cine se ascunde cu adevarat in spatele tastelor. Dar ti-am mai explicat eu tie ca am inceput sa rescriu pe blog datorita lui Hapi. Apoi a fost modalitatea mea de a refula, de a spune cuiva ceea ce simt. Chiar daca uneori sub forma de parola. Chiar daca atunci cand ii spui unui om ca scrii un blog si socializezi cu niste persoane pe care nu le cunosti se uita la tine ca si cum i-ai spune ca vorbesti cu un prieten imaginar. Imi place blogosfera. Am langa mine niste oameni minunati. Nu va cunosc personal, dar v-am citit gandurile. Ca sa nu mai zic de voi, care m-ai impins asa, cu clickuri si comentarii sa merg mai departe, sa nu renunt si etc.Asa ca eu sunt recunoscatoare ca te-am cunoscut. ca avem o „gasca virtuala”. si sper sa ne vedem candva. Oamenii sunt niste animale sociabile, right? Right. Eu sunt departe de tot…asa ca asta este modalitatea mea. Te pup tare de tot. Scz daca am vb prea mult…nah femeie blonda, ce vrei🙂

  3. cred ca si de as fi fost un gandac urat si scarbos tu m ai fi luat in palma si mi ai fi spus ca sunt minunata si ca exista un loc pe lumea asta unde oamenii nu se vor uita urat la mine🙂
    te pup minunatie de fata ce esti :*

    • :))))) acum nu stiu ce sa fac..sa rad..sau sa plang..m ai impresionat..dar ..cred ca ..ai dreptate..chiar si unui gandac i as vedea partea frumoasa ;))..noroc totusi ca tu nu esti gandac!…:*:*:*

    • uneori..ca in seri ca astea..ma intreb ce am facut sa merit oameni asemeni tie in jurul meu..si nu ma refer la faptul ca mi lucrezi la ..stima de sine..(nu ca nu mi-ar face placere ;)) )…dar pur si simplu..blogul asta mi a dat ocazia sa cunosc oameni ..cu adevarat deosebiti…:)

  4. „Singura ta obligatie in viata este sa fi onest cu tine insuti” Oaw…scuza-ma dar e destul sa stau departe de cartea respectiva. In plus are un titlu agasant.
    Nu, nu, categoric nu gandesc asa……..Si ma bucur🙂

    • :)) da Hapi nici mie nu mi-a placut in mod deosebit titlul dar mi s-a parut o afirmatie sanatoasa..incerc de obicei sa nu resping nimic pana nu trec prin filtrul propriu ….dar intotdeauna stim cu totii ca ce e dus la extrem nu este bun….dar la nivel psihologic, daca o sa incerci sa mai analizezi putin fraza..vei vedea adevarul din ea..de ce spun asta? ..pai..pentru ca atunci cand esti sincer cu tine insuti si nu te „automutilezi” ca sa faci altora pe plac (caci se intampla..) este foarte probabil sa fii sincer si onest si cu cei din jurul tau. ma refer aici la oamenii de calitate..nu la cei care merg toata ziua cu mata in sac……(scuze de comentarii..toate ale tale erau in spam.azi am verificat..)🙂..

Lasă un răspuns

