AJUTOR!!!!!

DRAGII MEI AM O PROBLEMA!!! MAAAAAREEEE!

NU STIU DIN CE MOTIVE ABSOLUT TOATE MAILURILE NOI , INCEPAND DE IERI MI SE DUC IN SPAM!!! …TOT VERIFICAM INBOXUL SI CAND COLO…IN SPAM ERAU TOATE NOUTATILE!!!

PLEASEEEEEEEEEE!!

CE SE INTAMPLA??????

31 de gânduri despre „AJUTOR!!!!!

  1. Si mie mi se-ntampla acelasi lucru, Ionela. Nu as putea sa-ti spun care-i cauza. dar pe mine nu ma deranjeaza defel. Imi verific si spam-ul si selectez e-mail-urile si am rezolvat totul. O zi frumoasa iti doresc! 🙂

  2. Cred ca ni se intampla tuturor – probabil ca W-pressul face ceva modificari.
    De data asta eu o sa merg in spam cu ultimele comenturi pentru c-am o adresa noua de mail

    Totusi, eu nu am reusit sa intelege de ce ma mine Claudia merge direct in spam de fiecare data si nu pot remedia problema……….

  3. cel mai simplu… considera spam-ul… ca fiind inbox ul tau… tratea za-l ca atare… si gata… ai rezolvat problema… chiar fara sa faci nimic…
    :P)

  4. In G-mail cam toate mesajele care vin de pe o adresa de E-mail pe care nu o ai intre adresele din lista ta ajung la Spam daca activezi filtrul (chiar si accidental )
    Iar G-mailul din ce stiu eu nu are posibilitatea de a tria mesajele primite si trimiterea lor spre foldere dedicate (dar s-ar putea sa gresesc )

  5. Daca esti pe Gmail , are un filtru destul de agresiv inceea ce priveste spamul, cred ca trebuie sa faci un dosar unde sa mearga mesajele, eu pe yahoo asa am facut, dosar pentru bloguri

      1. pe gmail ? cred ca le zice etichete , din setari creezi o eticheta noua dupa care tot din setari , filtre , creezi un filtru nou si bagi acolo adresele si ce vrei sa faca cu mesajele primite de la acele adrese si sa le puna sub ethicheta noua creata . Eu asa fac cu mesajele de servici pentru a le sorta mai usor si sa iasa in evidenta

      2. Pe yahoo ai un stanga in meniu dai pe + si faci dosar nou dupa care te duci pe mesajul primit , click deapta si ultima optiune – filter emails like this , completezi acolo emailurile care vin de la … cine vrei tu si unde sa le puna

  6. 🙂 Daca as sti cum sa te ajut as face-o. Numai ca atunci cand vine vorba de tehnic, ma uit ca pisica in calendar…sper sa reusesti pana la urma.

  7. habar n-am tehnic vorbind. si eu am cativa priteni ale caror mesaje ajung numai in spam. la inceput mi-a fost greu sa tot verific, acum m-am obisnuit. adevarul e ca n-am stiut sa remediez problema:d

Lasă un răspuns

