Admiră

Ce admiri de obicei?

E  clar  ca tu alegi ce sa admiri..dar stii ce e interesant?

Faptul ca in timp devii ceea ce admiri!

Admiri frumusetea? vei deveni frumos!

Admiri agresivitatea? vei deveni agresiv!

Iar VIATA ta..va deveni suma calitatilor, (non)calitatilor si  emotiilor admirate!

46 de gânduri despre „Admiră

  1. deci… daca eu te admir pe tine… peste ceva timp… eu voi deveni, tu…
    ce m-ai bagat in ceata cu chestia asta…
    pai… atunci… tu cine vei mai fi… daca eu voi fi tu???
    hai zi-mi si mie… imi zici???
    :P)
    ce complicat…
    dar f adevarat… si frumos…

    1. mda..ai pus punctul pe I…
      in concluzie vei fi femeie si epilatul cu ceara va fi cea mai mare aventura!! :))
      glumesc binenteles..asta asa ca sa ne destindem fruntile..:))
      stii ca m-am referit la modul figurat :)..
      dar in final..ramai tot tu dar in cea mai buna..varianta a ta! 🙂

      1. sigur am sesizat ce ai dorit sa spui…
        de aia am zis in final… f adevarat si frumos…
        sa avem grija ce admiram… ce ne preocupa… pentru ca asta ne dormeaza sau deformeaza…
        minunat postul tau…

  2. Foarte adevarat, Ionela –

    ” Ai grijă la gândurile tale căci vor deveni cuvinte. Ai grijă la cuvintele tale, căci devin acţiuni. Ai grijă la acţiunile tale căci devin obiceiuri. Ai grijă la obiceiurile tale căci devin caracterul tău. Ai grijă la caracterul tău căci devine destinul tău. ” –citat din Patrick Overton

    O seara frumoasa iti doresc, cu drag! 🙂

      1. E tocmai viceversa adica nu ai sti ce e uratul daca nu ar exista frumos))) Pentru ca frumosul a fost creat, uratul e doar lipsa frumosului. Ai dreptate, e necesar si raul, dar nu e normal! Cat despre mine e clar ca sunt frumos, pentru ca imi spune sotia zilnic))))

        1. sa mi iau popcornul..ca sa citesc continuarea? :))
          sotia ta e un minunat..dar tu stii asta deja..:) e oglinda ta!
          si ca sa ma bag si eu in discutia voastra..nu era vb daca exista sau nu urat. caci da, ca sa apreciezi ceva sau altceva ai nev de un element de comparatie..era vb despre ce sa admiri mai mult si mai des…:) hai c-am facut pe arbitrul..mi-a iesit..?!?

        1. erau de zahar, ai uitat! 🙂 si trandafirii au spini care nu-ti plac … 🙂 si nu te mai da asa barbata! pe mine nu ma pacalesti … 🙂 vazut-am inima din tine, buna si calda, dar n-am putut intra, ce-i drept, caci incuiata este inca dar nu pentru multa vreme …; hai, indrazneste, afara sa pasesti .. 🙂 uite, pe cale nu-s cioburi, iar pana la poarta curtii lasat-am asternu-te doar petale din toti trandafirii … 🙂 nu ma lasa cu mana-ntinsa ca obosesc … 😀

          1. nu vreau sa te tin cu mana intinsa , nu imi place mie sa fac asta , dar nu pot sa deschid poarta sufletului meu , a fost deschisa candva si tineam cheia la vedere , niciodata nu am crezut ca cineva o sa mi-o fure , si inevitabil cineva a pus mana pe ea , a inchis usa la plecare si a aruncat cheia in mare 🙂 asta e , desi credeam ca singura poarta care nu are cheie este poarte sufletului …vezi ? m-am inselat 🙂

            1. am trait printre povesti! si personaj in unele am fost asa ca, nu tine baby … :))) in primul rand nici o inima nu are cheie desi are „usa” si „ferestri”…, dar pentru tine accept ideea de simbol …; sufletul insa are cheie la una din porti dar nu-ti spun unde … 🙂 si cand te gandesti ca doar vroiam sa te scot la o plimbare pe deal la vale, la margine de codru des, la izvorul din vale …; nimic mai mult decat sa te port prin ploaie si soare, sa-ti amintesc … si poate sa te pup daca doresti … 🙂

              1. ai avut senzatia aceea ….” vreau din tot sufletul „…dar „nu pot „..si cand strig in suflet …”pleaca ! lasa-ma sa traies ” …si acel ceva nu vrea sa plece si te face prizonier in propria fiinta …daca crezi ca e usor sa „traiesti ” asa …te asigur ca nu este …am pus ghilimele la traiesc pt ca nu se poate numii viata traita ci chinuiita 🙂 dar daca asta mi-e drumul asa calatoresc

              2. mda, te afli in propria-ti cursa … 🙂 sti sa iesi dar inca nu sti cum, nu-ti amintesti, fiindca ceata si anumite emotii te impiedica sa faci pasii potriviti …; dar se rezolva 🙂 ai potential bun si esti o luptatoare … ; si poate iti voi arata in vise uneori o stea calauzitoare … 🙂 fi multumita si multumeste, chiar putea fi mai rau …, dar nu este 🙂 pup :*

          1. clipesc nedumerit! :)) metafora ce-o folosesti ma lasa stupefy … si far sa vreau, sau vreau!? desi nu vreau sa ma gandesc la trupu-ti gol fara de „piele” acoperit fiind numai de perle … purtand in sine doar senzualitatea rece …

              1. da, da! 🙂 cu ce!? cu degetelul ala mic al tau … 😀 nu ma mai sperii … 😛
                si totusi de gurita ta ar trebui sa ma tem …, hmm, instinctual mi se comunica ca-ti place a musca …
                cand saruti o faci cu ochii inchisi ? 🙂

    1. cuvintele la mine…;))
      in spam??? ce se intampla cu netul asta?stii ca am mai avut probleme??trebuie sa creezi un filtru cum am facut si eu…mie toate postarile voastre mi se ducea in spam…

Lasă un răspuns

