VIATA DIN PLOAIE

 

Exista ..atata frumusete chiar si in zilele mohorate ce ne sunt partenere de ..oxigen in momentele astea…

unde-i frumusetea?

Uite-o aici langa tine..uite cerul plumburiu…uite picaturile reci..scoate bratul pe fereastra, intinde palma, deschide-o larg…simti racoarea?  

Stii ce minunat e? Tocmai ai descoperit ca esti viu!!!!

Lasa toate nemultumirile deoparte pentru cateva momente. bea o cafea. nu! nu! cu nimeni altcineva! doar cu tine insuti!! povesteste-ti tie…marturiseste-ti ..ce te doare?? …si incet.. VINDECA!!!

35 de gânduri despre „VIATA DIN PLOAIE

              1. de ce din Jupiter? sau e secret :))) ca numai in secrete ma tii … 🙂 sti ca e in stare sa pape Pamantul daca isi pune mintea? 😀 si tu vrei o bucatica, hmm, venusiano …
                uite niste inregistrari de sunete de la unchiu Jupiter, cica … 🙂 very strange, nu place la mine 😛

              2. hei..misto tare..cred ca am dat de un video asemanator mai de mult…de ce Jupiter? pentru ca mi se pare una dintre cele mai frumoase planete…si fascinanta! e plina de tot felul de fenomene, iar producerea lor ii da coloritul ala minunat..de parca cineva s-a jucat cu aquarella pe ea (planeta)..stiu ca poa’ sa pape pamantul..dar neh asta ii soarta lui..oricum poate fi papat de multi altii..asa ca..ce mai conteaza un „pradator” in plus??!:)

              3. in modestia mea tocmai mi-am dat seama ca sunt o persoana fascinanta, cu un colorit superb, inconjurat de fenomene magnifice probabil produse de intelectul meu in conjunctura cu empaticele energii ale inimii mele fierbinti …, etc. …etc… 😀
                cumva, vrei o bucatica din imensitatea astrala ce ma reprezinta!? intreb si yo ca asa veni vorba … :)))

              4. ma bc ca esti asa modest cristian!..imensitatea ta astrala…e fascinanta…
                ar fi nebun acel ce nu ar dori o bucatica din tine..;))

  1. e atata frumusete ca ne oboseste cateodata, nu? nu strica ploaia ci doar faptul ca-i prea multa. iar eu iubesc ploia, primavara, racoarea….iti dai seama ce gandesc cei iubitori de soare arzatorm si de nisip incins:)

Lasă un răspuns

