Povestea lui Abigail -raspuns

Am promis ca vin si cu o parere personala (rezolvare)  referitor la Povestea lui Abigail -jocul psihologic de acum 2 zile.

Dupa cum va spuneam, in opinia mea nu exista neaparat un raspuns corect sau unul gresit.

Am analizat raspunsurile voastre si cate putin din parerea mea se regaseste la fiecare dintre voi.

Fiecare zi ce trece si fiecare om pe care il cunosc, cartile, stirile…filmele… ..experientele personale si nu numai ma conving de o realitate si anume ca nu exista un adevar absolut. 

Priviti raspunsurile voastre. Desi e o singura intrebare, nu exista niciun raspuns la fel. Daca acum va intrebati de ce..parerea mea este  pentru ca fiecare persoana in parte detine propria realitate.

Realitatea mea nu este si realitatea ta. Fereastra prin care tu privesti exteriorul este diferita de a mea. Chiar daca are aceleasi dimensiuni sau aceeasi forma. 

Tot ce ai trait pana acum, tot ce ai simtit, tot ce ai invatat este restrans in propria ta realitate. Si indiferent cat ai trait si cat ai invatat tot nu ai facut destul din toate astea. Mereu va mai fi „ceva”. 

Experientele mele sunt diferite de ale tale si implicit viata mea de a ta. Asa ca data viitoare inainte de a ma judeca uite-te in interiorul tau.  E posibil sa te judeci chiar pe tine. Caci judeci prin prisma experientelor tale! Si le proiectezi asupra mea.

Nu incerca sa-mi impui realitatea ta, caci te vei lovi de a mea si vei castiga un inamic! Respecta-ma, intelege-ma, asculta-ma si voi face si eu toate astea pentru tine!

In felul acesta vom avea o relatie echilibrata si armonioasa!

Abigail e vinovata? Ea iubeste si face totul pentru iubirea ei. Isi ofera trupul dar nu si sufletul. Mai mult decat atat ii spune si adevarul lui  Peter.

Ivan e vinovat? el nu face decat o propunere, nu obliga, nu da in cap.

Mama ei e vinovata? Ea e responsabila tocmai pentru ca doreste sa-si invete fiica sa fie responsabila pentru alegerile ei, ajutand-o  in felul acesta sa invete din experiente.

Peter e vinovat? E vinovat din punctul meu de vedere pentru faptul ca o loveste, nefiind capabil sa accepte ceea ce a facut Abigail pentru iubirea lor.

Claude e vinovat? Nici macar. Apara o fiinta ce in momentul respectiv nu numai ca nu s-ar fi putut apara din cauza diferentelor fizice dintre ea si Peter, dar ii apara si onoarea .intr-un fel.

Astfel ca dragii mei, oricate pareri am gasi vedem ca intotdeauna va fi una ….macar putin diferita de alta.

Sa intelegem si sa acceptam importanta acestui mare adevar:

Ca atata timp cat tu  nici macar nu incerci sa ma intelegi, eu nu voi  incerca niciodata sa te  inteleg  pe tine. Si daca in sfarsit ai inteles, atunci si accepta-ma asa cum sunt! Nu incerca sa ma schimbi, caci nu o voi face! Nu ma voi schimba pentru nimeni pe lumea asta ..decat pentru mine! 

Incearca sa deschizi fereastra sufletului tau. Nu arunca cu pietre in altcineva, caci in realitate arunci cu pietre in tine! 

Judeci des? La fel de des te judeci pe tine insuti! 

Iubesti des? La fel de des te iubesti pe tine insuti!

Poti gandi ca sunt cuvinte (mari sau nu), dar crede-ma „pe cuvant” ca sunt atat de importante!!!!

Iubeste-te pe tine si vei vedea in jurul tau IUBIRE

Uraste-te pe tine si vei vedea in jurul tau..doar ura!

Poate nu ma intelegi in momentul asta, insa va veni si ziua in care o vei face. 

Intelegem doar atunci cand suntem pregatiti spiritual sa o facem.

Nici un pic mai devreme, niciun pic mai tarziu!

P.S. si pentru ca sunt om si nu ma pot abtine sa nu am o parere :)))) , pentru mine Peter e singurul vinovat! Nu numai ca nu s-a gandit la iubita lui, sa incerce prin orice mijloc sa ajunga la ea, dar este si violent fizic si psihic cu ea!… Un barbat de 2 bani! :))))

6 gânduri despre “Povestea lui Abigail -raspuns

Lasă un răspuns

