CafEA

E LUNI..E INCA FRIG…MI-E INCA SOMN, ASA CA….CINE IMI TINE COMPANIE? 🙂

27 de gânduri despre „CafEA

    1. nu era valabila in fiecare luni, pana nu mi-ai dat tu ideea! de azi o sa incerc sa fiu printre voi in fiecare luni cu o aroma de cafea ..grozava! iti multumesc :!

  1. blondi imi lipsesc cafelele cu tine. ti-as fi tinut eu companie dar ieri am avut o zi mai urata si cum am ajuns acasa m-am trantit in pat. 😦 lasa ca maine de dimi iti tin companie 😀 te pupic si bea ceva cald.

  2. Tocmai am descoperit cafeaua decofeinizata.
    Beau cam de 3 ori pe zi si uneori am palpitatii, asa ca am vrut sa incerc decof. Uimitor ca nu mi s-a parut c-ar avea alt gust
    Acum mai trebuie sa citesc care-i procedeul prin care se decofeinizeaza cafeaua si daca nu sunt multe chimicale la mijloc raman pe varianta asta 🙂

  3. Nu beau cafea ca am cerut odata o cafea in tinerete cand ai faceam curte fostei mele sotii si tanti de la acel restaurant mi-a adus un lichid murdar 😦 aproape negru si cu un gust groaznic 😦
    a fost un shock groaznic pentru mine vederea ei, fosta mea sotie a zis ca e ok ca asa e cafeaua murdara, dar pentru mine care am baut toata viata doar apa limpede de izvor vedearea acelui lichid m-a ingrozit, de atunci nu mai pot sa o sufar 😦
    Totusi aceasta „cafea” din ceasca ta ori e ceai 100% ori e o cafea mai curata ca pare putin mai transparenta…. dar totusi pana la limpezimea apei de izvor mai are 😀 😀

    1. mai ..tu stii ca s ar putea sa ai dreptate? :)))misto..ei acum..nah..hai ca io ma prefac in continuare ca beau cafea…cand de fapt pare a fi ..mai degraba..ceai de cafea :)) ai fost tare Ninu..ca sa vezi cat sunt de neatenta..la ce beau!:))))

Lasă un răspuns

