Certitudine

CARE ESTE SINGURA CERTITUDINE A VIITORULUI (unui individ)?

 

Revin cu un later edit dupa ce o sa observ din parerile voastre..:)

61 de gânduri despre „Certitudine

              1. oops! :)) iti plac mascatii 😀 adica persoane interesante, misterioaseee …
                si-am vrut sa spun raton! :)))
                stiai ca iepurasii, unii dintre ei e cam mincinosii!!!? si mai ales cei cu urechile luuungi … 😀 dar cand te privesc in ochi ai sa vezi ca le da cu labutele pe spate sa nu dea de banuit crescumva ceva … :)))

              2. haim nu fi trista 😦 mmm… 😦 vrei sa plang si eu sau doar iepurasul …?
                uite ii spun sa se dezbrace …. 😀 de blanaaa …. :)) de blana falsa, desigur 😀

              3. te inteleg! si eu am avut o prietena odata, am pierdut-o si n-am mai gasit-o … 😦 sunt asa trist ca …, pot sa te tin in brate!? nu vreau sa fiu vazut ca plang …

      1. Nici macar asta…Azi sunt. Dar in viitor nu se stie. Daca in timpul noptilor cu luna plina ma voi transforma in varcolac?! 😀

              1. Pai nu ne gandim la lupta. Dar sunt legile naturii, ce sa facem? Poate nici leul nu se gandeste la lupta cand vaneaza un cerb. Dar instinctul… Iar legenda creata de oameni asa spune: ca varcolacul vaneaza vampiri. Sau asa stiu eu. 🙂
                Dar bine, pentru tine, sfidez natura, na! Hai sa te iau de mana! Gata, am facut pace. :*

              2. da, da ai dreptate! . da stiu eu ca totusi putem fi prieteni! :)) chiar si sub instinctele creierului arhaic nu? ;)) 😀 ca stiu eu…am vz filme:)))))

        1. niet! marcolac sau cum joci tu vorba 😀
          geaba ascunzi tu dupa oglinda lunii ca eu vede la tine … 🙂
          flori albe – stelute, am pentru tine, ce numai noapte in lumina Lunii se deschid 🙂

  1. Ca o sa moara – asta e primul lucru care mi-a venit in minte cand am citit intrebarea.
    Insa daca stau sa ma gandesc putin… exista cu adevarat certitudini? Poate maine n-o sa ma rasara soarele, de exemplu, sau o sa ne loveasca un meteorit. Sau poate oamenii de stiinta o sa descopere secretul vietii vesnice :))) Oricum, eu ma cam indoiesc ca o sa se intample in viitorul apropiat…

    1. Daca maine nu mai rasare soarele inseamna ca singura mea certitudine pe care o aveam am pierdut-o… Caci eu alta certitudine de natura personala nu am… Inca sper sa fiu rapit de extraterestrii si dus pe planeta Naboo… dar nu e nici un pic o certitudine doar o speranta desarta.

  2. Provocatoare si intrebatoare ganduri. Probabil, doar privind in urma la asemenea evenimente, ne dam seama cat de tari ori slabi am fost, si mai ales cum am trecut prin ele. Mie, in timp ce dadeam o mana de ajutor la constructia unei cladiri, de la etaj, la 2 cm de capul meu, a trecut un boltar scapat de cineva care lucra sus. Acum probabil, va scriam corespondente din ceruri, daca Dumnezeu nu ma pazea!!!)))

  3. Mi-a placut raspunsul lui Cristian: intalnire cu Joe Black! Eu as spune aceleasi cuvinte, aceasi idee, mai bine zis: nesiguranta viitorului e cel mai sigur lucru. Pot fi sigur ca asta e o certitudine, si cu toate astea nu ma pregatesc prea mult pentru Joe Black, sau mai bine zis , pentru ceea ce poate va urma dupa!!

  4. Singura care o am de cand ma stiu si cu care am sa merg mai departe este ca sunt un om liber in tot ce fac si ce gandesc si ce zic 🙂 ca nu fac niciodata compormisuri , situ ca asta nu pot schimba la mine ( am incercat dar nu tine figura ) deci asta este singura mea certitudine , ca sufletul meu zboara liber 🙂

    1. fara sa te superi Nexy, dar e doar poezie-vis-dorinta ce spui tu; nu cred ca o simti ca certitudine ci mai degrab ca speranta …;
      si tot omul face compromisuri, iar tu esti om, nu!? 🙂
      schimbarile se nasc si cresc atunci cand constientizezi in mod real necesitatea lor in tine, pentru ca schimbarile te privesc esential pe tine … 🙂

    1. bravo! e cel mai bun raspuns!!!! eu am un raspuns mai dubios de data asta, dar il dau mai tarziu! ..dar al tau..al tau ma depaseste cu mult! felicitari! imi place noua Claudia!:*

    1. pt raspunsul tau, vin cu un later edit, la final de zi sau eventual un comentariu suplimentar.
      in ceea ce priveste portretele, sunt doar incercari.nu cred ca ma pricep asa grozav…

Lasă un răspuns

