Incercare

Am schitat ”ceva” repede…mi-a iesit sau nu…melodia e cu siguranta reusita..Sper sa -ti placa Nexia. De multa vreme urmaresc avatarul tau. E misterios si plin de senzualitate. ….

30 de gânduri despre „Incercare

  1. Pingback: Este a ta! |
            1. ok! am primit o vedere din Panama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de la tine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!iti dai seama ca ai atins-o si tu ?…asa te-am atins si eu!!!!!! e emotionant!!multumesc!!!!! :*:*:*

  2. Ce frumos ai schitat 🙂 ce buna mana ai , chiar imi place cum ti-a iesit 🙂
    Ma bucur ca iti place avatarul , asta inseamna ca iti place si eleganta si misterul
    Melodia e superba !!!!!!!!!! ma duc dupa matura 😀

    1. ma bc ca ti-a placut.. da..avatarul l am remarcat inca de la inceput..si da..mai ales misterul.sunt tare curioasa din fire ;)) ..melodia..a fost cumva ca dedicatie..dar ti-ai dat seama!:) matura?ihi….

Lasă un răspuns

