Legea rezonanţei oculte

Va avertizez de la inceput ca video-ul ce urmeaza nu se inscrie in lista celor ce le vezi asa scurt..pac..pac..e nevoie de timp sa-l auzi..sa-l asculti cu adevarat…si apoi pune-l la favorite, caci vei avea nevoie sa il revezi macar o data pe saptamana. Asta daca vrei in mod real sa faci ceva pentru tine si viata ta. Daca vrei sa nu mai existe vesnicile ganduri „eu nu pot”, „eu sunt un ratat” „eu nu am”..”eu nu…”

Despre Legea rezonantei oculte (mistic, tainic) am auzit cu totii sub diverse forme. am facut ceva in sensul asta? Am schimbat ceva la noi? Intotdeauna avem de ales..ca alegem sa ne plangem sau ca alegem sa actionam, doar de noi insine depinde.

Si acum, pentru cei  ce isi doresc in mod real sa faca altceva (decat ceea ce se face in mod „normal” si „banal” ) cu vietile lor,priviti aici..

16 gânduri despre „Legea rezonanţei oculte

  1. Am urmarit filmul documentar „Legea rezonantei oculte”, merita vazut, este o sinteza a multor studii si cercetari facute de oamenii de stiinta si redat „pe intelesul tuturor”, ceea ce-l face sa fie accesibil.
    Din multitudinea de sfaturi si indrumari asupra modului propriu de a-ti trai si a-ti organiza viata, poti trage invataminte si poti deveni un om sanatos, cu o gandire pozitiva, cu incredere in viata si cooperant, cu toti cei te ajuta sa devii mai bun, ori iertator cu cei care te-au influientat negativ si ai devenit astfel produsul unei vieti lipsite de speranta si incredere in fortele proprii. Nimanui nu-i strica sa vada, din cand in cand ceva profund, care poate sa-l readuca pe linia de plutire.
    Cred ca oricine poate sacrifica timpul pentru o „investitie” asa de buna in viitorul propriu, prin vizionarea acestui film.
    Un gand bun si multa sanatate.

  2. Principiile de acest tip (holistice) îmi sunt cunoscute si de multă vreme le folosesc ca un fel de îndreptar in viața. Noi (si interesante) sunt argumentele/ dovezile științifice. E bine ca raspandesti un link care face accesul la aceste invataturi (prezentate intr-o forma condensata) intr-un mod atat de rapid si de comod. Eu l-am trecut pe lista de favorite pt ca merita revazut de mai multe ori de cel/cea care vrea sa le internalizeze.

    1. cum stii tu..dar sa stii ca mereu vom avea mintea..ocupata..cf. acestui documentar vreo 60.000 de ganduri ne brazdeaza zilnici creierasul…so?!? dar..stii ce vrei sa spui ..cand stii tu ..si cand simti tu..:)

  3. Bună Ionela. Am să fiu sincer de la început şi am să-ţi mărturisesc că nu am stat să ascult „legea rezonanţei” şi am să-ţi spun şi de ce. Americanii, încă de pe la începuturile lor ca naţie au avut o direcţie…şi anume cea a oratoriei…După cum se ştie oratoria în sine este o artă doar că la ei a devenit…un simplu mod de a face bani. eu unul nu-i înghit. au chestia aia de a vorbi intens despre orice, de a atrage adepţi în cultele şi sectele lor….că până la urmă la asta se rezumă totul…scriu cărţi, fac dvd-uri şi apoi colindă lumea ca experţi. eu nu cred în ei.
    am dat like totuşi postării pentru idee. mi-ar plăcea să dezvolţi subiectul dar pe principiile şi viziunea ta. atunci voi avea cu siguranţă răbdare.
    oricum…aştept!

    1. apreciez sinceritatea si rabdarea cu care ai scris! e mai importanta decat orice alta idee!sunt de acord cu tine in ceea ce priveste americanii..dar stii asta e societatea in care traim. e drept se fac bani din orice..dar cand o idee este buna (la fel cum ai spus si tu de altfel) merita sa meditam la ea! o sa scriu sa stii, cred ca am mai si scris de altfel..dar pot dezvolta! bine-ai venit la mine! sper ca ti-a placut „cafeaua” de la mine de acasa..in cazul in care ti a placut mai putin..spune mi..critica..ce ar trb sa i mai adaug..:)
      o zi frumoasa!

      1. de ce-i spui cafea??? mai bine-i spui bişcot!!! sau na, nu ştiu…ceva mai parfumat, aromat (nu de alta, dar nu consum cafea)… şi nu e vorba de critică…dacă ar fi aş face-o să sune….îmi place aici la tine. ideea e că nu prea am timp…cam o zi pe săpt aloc pentru bloguri…citesc şi comentez cât mai mult de la cât mai mul-i prieteni….timpul nu prea mi-e prieten..abia ajung să le mai scriu pe ale mele…. oricum…o să trec pe aici…cât de des…iar partea a treia…o să o ai pe mail….foarte curând.

Lasă un răspuns

