Cafea cu aromă de…dragoste de viata!

Da….stiu!  E luni ..e dimineata…e vacanta…e soare…afara…

Sa aducem putin soare si in sufletele noastre?

O cafea buna? Sau un ceai?

In timp ce savurati cafeaua ~astfel parfumata~ meditati la urmatoarea fraza:

TRAGEDIA VIETII NU ESTE CA  SE TERMINA REPEDE, CI PENTRU CA NOI ASTEPTAM ASA MULT CA SA O INCEPEM !


Nu e o fraza pentru a starni tristeti, dar este o fraza care te va ajuta sa-ti fixezi niste..prioritati! Cred ca ai inteles la ce ma refer!

Mi-a reusit cafeaua?😀 Dar ceaiul?

23 comments

  1. Doamne ca bine zici tu acolo! Suntem mult prea ocupati cu viata cotidiana ca sa mai si traim! Si multi nu o facem si astfel sfarsim in situatii pe care le vedem in fiecare zi: sinucideri, batai, divorturi, certuri, copii abandonati care sufera mai mult decat cele doua persoane care cica i-au conceput din dragoste! OARE CUM AR FI LUMEA DACA TOTI DINTRE NOI AM TRAI VIATA FRUMOS? CUM AR FI DACA TOTI AM FI FERICITI?
    Cred ca toti am fi exact ca prima ceasca de cafea…plini de iubire pe care am manifesta-o intr-o forma frumoasa(asemeni cea a unei inimi de un rosu focos) si cu un continut amarui pe care l-am transforma in dulce cu fiecare zambet si vorba buna!
    Sa traim o viata fericita si frumoasa!🙂

      • geneeee! ne-ne … :)) nu, nu, …😀 te las sa crezi asta doar ptr ca am simtit o ge(a)na a ta pe obrazul meu …😀
        s.u.f.i.c.i.e.n.t. – te-am lasat destul … :))
        prin gene se transmit doar anumite informatii cod – ordine si disciplina –😀 Viata e ca apa! metaforic vorbind🙂 individo care esti in parte dar si unicat …🙂

        • si nu te -a gadilat?
          n-ai inteles nimic!😛..imi faci lectie de biologie, chimie si asa mai departe :))
          si tot metaforic vb …rpin gene ne transmitem nemurirea! e singurul mod prin care scapam din capcana naturii..dar ca individ…tu esti etern?hai zi? fizic, psihic, spiritual? doar tu si atat! nealterat!🙂, hai unicatul meu!vino la o imbratisare!!!

          • nu m-a gadilat! dar ma gandeam sa-mi pun o dorinta …🙂 apoi am vazut umbra umeda a unei lacrimi atasata de ea si n-am mai putut …
            ce capcana!? natura nu are capcane …; in tot universul sunt semne de circulatie, indicatoare, panouri informationale …; dar daca te mananca sa o iei pe unde nu trebuie este, care va sa zica, posibil sa ramai fara benzina …, love, mancare …😀
            sunt etern nu datorita genelor ci izvorului de lumina si iubire ce-mi adapa tarmurile identitatii mele nealterate, unice …
            imbratisarea ce mi-o oferi, scumpa mea prietena, e atat de-ndepartata incat orizontul imi pare mai aproape decat dorirea ta, dar mai astept …, caci o doresc si eu …🙂 si iepurasul …

            • la cat de romantic ai vorbit, nici sa vreau nu te mai pot contrazice! :)ma bc enorm pent identitatea ta…se pare ca esti unul dintre fericiti!..si tu si iepurasul..mai parca era raton! ;)))..dar in fine, ma adaptez..circumstantelor!🙂

  2. Iar farmecul si miraculosul ei este ca o putem face in orice clipa.
    De cafea nu mă ating pt ca am ineput o dieta, dar ceaiul – mai ales daca e din fructe – nu-l refuz.🙂 O zi buna!

    • 🙂 ma bc ca mai poposesti pe la mine. E obositor traseul uneori, si e indicat sa ne mai tragem sufletul putin!..pofta mare!!! si eu iti doresc o zi …superba si in suflet! exact ca cea de -afara!

  3. BUNAAA DIMINEATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TUTUROR! va imbratisesc si da..la alegere! ma conformez musafirilor mei dragi si ii servesc cu ce le doreste inimioara!🙂
    :* >:D<

    • mhhhh..un frappe din ala racaros ? pe plaja? cand soarele e fierbinte inca de dimineata? si zgomotul valurilor e ca un masaj pentru suflet? omg ce sentiment!!deja sunt acolo!!!

Lasă un răspuns

