Arta de a primi

Zilele trecute scriam despre arta de a oferi.

Azi cu ajutorul lui Zambarici va voi arata o idee dupa care imi ghidez viata! Sincer va zic…ca exact asa se intampla!

Daca trebuie sa stim cum sa oferim, e important sa stim si sa primim..

PRIMESTE CU TOATA INIMA SI OFERA LA FEL!

In videoclip sunt gesturi marunte. Dar stiti ceva? Gesturile astea marunte de fapt reprezinta fericirea! Nici un ban din lumea asta nu va cumpara afectiunea, zambetul sau recunostinta unui om. Fie el chiar si un strain!

Aceasta e natura umana  in care eu cred! Trebuie doar  sa invatam sa ne redescoperim!

P.S. urmareste pana la final! MERITA!

26 de gânduri despre “Arta de a primi

  1. Pingback: Tocăniţă internautică (16) « Şiraguri de gânduri

  2. Primesc de cele mai multe ori atunci cand nu astept absolut nimic
    Evident ca ma refer la lucrurile frumoase din viata mea si la gesturi, la sentimente, nu neaparat la recompense materiale

  3. Din pacate trebuie sa reinvatam a primi. Dupa toate „bomboanele otravite” pe care le primim, suntem retcienti la orice dar sincer si frumos, il privim cu rezerve. E momentul de a ne recapata placerea in lucrurile mici, de care aminteai

  4. Am observat ca atunci cand ai mintea pusa pe modul „POZITIV” si faci lucruri pozitive de fiecare data atragi si lucruri pozitive la fel si „vice versa”. Aici cred ca putem vorbi si despre puterea mintii, pentru cei mai multi pare ciudat dar eu sunt convins ca ceea ce gandim realizam intotdeauna, fie ca vrem fie ca nu vrem, de ex. nu conteaza daca „nu vrem” sa fie aglomeratie sau „vrem” sa fie aglomeratie, ideea e ca daca avem „aglomeratie” in minte o sa dam de aglomeratie. Eu de cand am aflat despre acest mod in care se invart lucrurile in univers am reusit sa schimb foarte multe lucruri in viata si in „lumea” mea :p,
    Super videoclip deja l-am adaugat la favorite.

  5. Stefania

    Totul se rezuma la, iubire. Cand iti iubesti semenii ca pe tine insuti, realizezi lucruri marete! Atunci daruiesti cu iubire si primesti la fel. 🙂

  6. Stiu clipul asta , l-am mai vazut pe un alt blog si cred ca nu mai e nevoie de cuvinte 🙂 Arta de a primi se intelege cand oferi fara sa astepti exact ca si in clip , toate sagetile povitive si fiecare mana intinsa cate altcineva se intorc inapoi la noi chiar daca nu credem , uneori drumul e mai lung , important este sa nu asteptam nimic si apare 🙂

  7. dupa imagini… clipul este filmat la new york…
    aici, in metrou, este un afis care indeamna sa oferim locurile destinate celor batrani si bolnavi… celor ce au nevoie de ele… si spune ca… politetea este contagioasa… si sa inceapa de la tine…
    culmea este… cred aceasta reclama…
    imi place sa primesc… mai ales, de la anume persoane… indiferent ce… dar cel mai de pret, mi se pare zambetul… si… desi este cel mai ieftin… uneori este dificil de oferit…

    1. ….dragul meu Ovi..intotdeauna ne vorbesti despre iubire si ma bc enorm cand vad ca lista mea..cea a oamenilor (in sensul real ..si in sensul meu..)cu adevarat umani se mareste cate putin in fiecare zi! De mica am crezut in oameni si in puterea lor de a oferi iubirea..:)
      Politetea este contagioasa e drept..si cu cat vom fi mai multi care vom face gesturi de genul cu atat vom inspira pe altii..imi amintesc o intamplare: o persoana fara adapost ce o intalneam aproape in fiecare zi ..in acelasi loc. O banca din fata spitalului de la mine din oras..era casa ei. Era un barbat tanar. De sub barba si parul neingrijit (cauzat de context) vedeam doi ochi blanzi si plini de intelepciune…Intr-o zi mi-am facut „curaj” si am ramas sa povestesc alaturi de el.Oamenii treceau si priveau curiosi, intrebandu-se ce legatura avem..eu stiam ca e vb de ceva mult mai profund. Si stateam minute in sir depanand amintiri…intr-o zi nu l-am mai gasit.Era iarna si pot doar sa sper ca poate a actionat asa cum zicea ca o va face…….
      Noi oamenii suntem.. destuli de mecanici. Si avem instinctul asta de „turma” destul de bine inradacinat in ADN ul nostru. De aceea vreau sa cred ca puteam fi inspirati si catre gesturi pozitive si nu doar negative.
      Zambetul? 🙂 ne costa doar o contractare de muschi faciali. Atat. E atat de simplu si usor de oferit, incat ma intreb zilnic..oare de ce e asa greu de oferit intr-o viata asa scurta..
      o zi frumoasa Ovi!

      1. recunosc… nu am dialogat niciodata cu o persoana care nu are casa…
        samaritean milos… am fost insa, uneori…
        de multe ori, nedreptatile vietii, imi provoaca o durere surda, neputincioasa… si atunci, disting si mai clar, cat de bun a fost, Cel de sus, cu mine…
        de obicei, sunt ferm impotriva instinctului de turma… dar… cred ca mi-ar place sa se manifeste in domeniu de educatie… politete… bune maniere… crestere….
        duminica minunata iti doresc…

  8. alter ego

    Dacă-ți simți genele c-astâmpăr n-au
    Când spiritu-ți cu-al meu se dedulcește,
    Zâmbește-n sinea ta și-nchizând ochii,
    Simte în trupu-ți pofta cum dospește.
    😛

Lasă un răspuns

