Cafeaua si maxima

E luni, din nou 🙂

„Se pare” ca zilele sunt destul de ciclice si daca azi as disparea, lumea si-ar continua cursul ..ciclic.

Dupa o pauza de la ..toate cred ca am devenit nostalgica si-mi trebuie…o cafea tare aromata pentru a ma readuce la realitate. Join me!

Amintirea te roaga sa ierti aceasta lume care nu-ti apartine deloc, nefiind lumea ta reala ci lumea unei iluzii opuse totalmente lumii tale reale in care viitorul curge catre trecut si nu invers cum ar trebui de altfel. (Sorin Cerin- Filozof, eseist, prozator roman)

24 comments

  1. imi dai voie sa ma alatur cu un ceai??? nu sunt adeptul cafelei…
    recunosc insa… in fotografei arata foarte imbietor… chair mai mult decat atat…

  2. poi blondi ce sa zic….cafeaua este modul incare imi incep si eu dimineata. de cele mai multe ori o beau rasfoind internetul. sau afara, pe terasa. numai ca ultima varianta o aleg tot mai rar …devin tare, tare nostalgica. asa ca raman in coltul umbros as livingului si cu pc ul deschis 🙂 te pupic si ti doresc o saptamana minunata!!!!

  3. Si eu vreau inghetata :))))))) una Polar cum era in copilarie, impachetata in hartie cum e impachetat untul, de fapt daca stau sa ma gandesc vreau chiar doua 🙂 !

    Of mai Ionela, cred ca ar trebui sa treci si tu pe inghetata, macar pe timp de vara 🙂

    Sa ai parte de o saptamana minunata, asa ca sufletul tau !

    • oo..daaaaaaaaaaa! inghetata aia e si preferata mea!!!!daca nu ar fi asa perisabila ti -as trimite si tie!oare exista cumva..vreo posibilitate?!!ma voi interesa! >:D<..sufletul meu e minunat? :D..la naiba daca stiam eu mai din timp, nu ma indragosteam eu de el?!!:)))) multumesc NInu..la fel si tie!

      • Singura posibilitate de a transporta inghetata de la tine la mine in stare solida este sa o aduci personal intr-o cutie din aceea frigorifica :)))))))) daca e ok ( si NU e 😀 ) sa ajunga si in stare lichida atunci e mult mai simplu 😀 😀

          • Am scris eu aiurea si nu se intelege :))))) ce am vrut sa spun !
            Am vrut sa spun ca… Daca e bine sa ajunga si in stare lichida atunci e simplu de trimis… (o lasi sa se topeasca si o trimiti in sticle de plastic :))) Dar nu ar fi bine pentru mine ca si consumator ca isi pierde tot farmecul :)))

            Cam asta face lipsa unei litere mari , care trebuia pusa acolo la locul ei..si nu a fost pusa :))))))))) !

  4. Chiar ieri am studiat putin despre arta in cafea si ma gandeam sa va arat si voua dar am renuntat la idee 🙂 imi place cafeaua si pt ca ieri am baut mai multa decat trebuie azi pauza 🙂

Lasă un răspuns

