Iubirea

Deseori ma surprind in discutii legate de iubire. Asa suntem plini de noi atunci cand vorbim despre ea. Credem ca am simtit-o atat de intens incat e imposibil sa nu stim in mod real ce este este iubirea..oare?!! Chiar stim?

Fiecare o descrie asa cum simte. Cum a fost invatat sa o simta.

Cum crede ca ar fi bine sa simta!

Si azi vreau sa mai observ odata: ce este si cum este iubirea  pentru voi? Cum o vedeti voi? Cum o simtiti? Ar trebui sa fie intr-un fel anume? Argumentati!

P.S. ma refer aici la iubire  in general. Nu doar la cea dintre doi indragostiti!

22 de gânduri despre „Iubirea

  1. Pingback: Este toamna iar |
  2. habar nu am cum sa-ti explic blondi….io cand iubesc nu mai sunt eu. in mine salasluieste o alta persoana. sau poate sufar o transformare. habar nu am ce anume se intampla, cert este ca mi place si ca as vrea sa ma gaseasca din nou 🙂 iubesc iubirea. dar nu stiu s-o descriu in cuvinte. :*:*:*:*:*

  3. Iubirea…cate pareri am citit despre ea! Nu s-a stabilit nicio definitie standard pentru ca fiecare e subiectiv cand o descrie. Nu exista o definitie standard pentru ca iubirea nu e ceva tehnic si nici palpabil. Desi pot sa spun ca iubirea nu o vad decat a fi neconditionata, ca este atunci cand actionam in concordanta cu nevoile celuilalt, totusi simt nevoia sa spun simplu ca un copil aproape: iubirea e atunci cand in prezenta cuiva te simti mai bun.

      1. :))) Da Cristian, asa e. Am vorbit din inima.
        Eu azi s-ar putea sa merg la o plimbare cu bicla prin parc, asta daca nu mai da o repriza de ploaie. 🙂 Sper ca nu.

            1. 😀 ma faci sa zambesc larg! cand spui „doze mici” parca lucrezi dupa reteta … 🙂
              oare te,”temi” sa iei mai mult din ce-ti place! sau prudenta inteleapta prin fapte incercata te leaga sa nu spui da de prima data? 🙂

              1. =)) Vai Cristian!! Eu te-am facut sa zambesti larg..dar tu m-ai distrat intr-un mare fel. Ai un stil original de a imbina cuvintele! 🙂
                Nu este vorba de teama. 🙂 Am spus da de prima data dar m-am ales cu un lesin de la prea mult soare. Iar de la vremea ploioasa prelungita ma aleg cu o stare care desi mi-o accept, nu imi place. E vorba de reactii chimice. Serotonina, melatonina, endorfine…
                Stiu, un raspuns prea serios in raport cu al tau…dar stii, nu ma pot abtine sa gandesc…Dar iti jur ca am facut-o cu un zambet si mai larg decat al tau. 😀

              2. asa este, ai spus DA de prima data … :))
                ador sa vorbesc de serotonina, melatonina, endorfine …, parca ar fi topping de caramel pe inghetata … :))
                stiu ca nu te poti abtine sa analizezi … 🙂 iti plac jocurile si provocarile …
                acum stiu sigur ca trebuie sa nu lipsesc de la urmatoarea plimbare cu cicleta prin parc …
                sa nu uiti sa ma inviti, da! 😀

              3. :)) Cum le stii tu pe toate…

                Bine, bine! Te invit, parol! Pe soare sau ploaie? Ai vreo preferinta?

              4. sa fie doze mici din fiecare … 😀 iar de e numai soare vom trece repetat, de vrei, pe sub o stropitoare …; sa iau umbrela!?
                sa fie in weekend … 🙂

              5. :)) Da…imi plac stropii de ploaie cand arde soarele. Imi plac si fantanile alea pe care eu si alti oameni din orasul natal le numim papadii. 😀
                Cat despre week-end…mai negociem. 🙂

Lasă un răspuns

