Este viața ta în echilibru în ultimul timp?

9 gânduri despre „Este viața ta în echilibru în ultimul timp?

  1. Partial. Intotdeauna cand simt ca mi se dezechilibreaza o axa ma duc la mecanicul de suflete: cosmeticiana. Vopsit, masaj, manichiura, sprancene si ii revin
    Alta modalitate de contrabalansare a stresului zilnic e sportul. Si meditatia 🙂

  2. Echilibrul e foarte relativ, mai ales cand vine vorba de viata, pentru ca chiar si cel beat iti poate spune ca nu el se clatina, ci tu, cel treaz! Eu sper sa cautam echilibrul acolo unde trebuie, adica sa ne raportam la ceva din exterior, care chiar e etalon, si cel mai bine ar fi la Dumnezeu!

  3. sigur ca da…
    absolut mereu in echilibru…
    depinde insa de care, echilibru…
    imi amintesc… sunt trei feluri… categorii… echilibrul stabil… instabil… si oarecare… (pot sa le definesc… daca trebuie… dar scunt convins ca nu trebuie…)
    sigur… nu poti sa te eschivezi sa faci exceptie… si sa nu fii in una din categoriile de echilibrul…
    eu cred ca sunt la stabil… ca… ma simt bine, cum sunt… dar… evindet… pot veni furtuni care sa incline echilbrul spre alte categorii…

  4. Da, în sfârşit viaţa mea este echilibrată. Am avut o perioadă mai grea în tinereţe, în adolescenţă. Poate echilibrul vine odată cu cunoaşterea de sine, cu acceptarea ta şi a lumii aşa cum sunt ele.

Lasă un răspuns

