Lara Fabian – Always

Geanina, mi-a facut cunoscuta o melodie a Larei Fabian. Recunosc nu o stiam, dar..dumnezeule…cuprinde in cateva versuri, singurul adevar pe care il accept…always give yourself completely…

Restul e pura filozofie si atat.

ce mai astepti? :*

6 gânduri despre “Lara Fabian – Always

  1. Mihaela

    o ador pe Lara Fabian.nu am gasit in repertoriul ei vreo piesa sa nu imi placa. unul din putinele regretele pe care le am, e ca nu am fost in martie la concertul ei. sper ca o sa revina.

  2. Stefania

    Lara Fabian, are o voce exceptionala, iar molodiile din repertoriul sau, sunt foarte profunde. Mie imi place foarte mult, Lara! O seara minunata iti doresc, Ionela! 🙂

Lasă un răspuns

