Have some fun

Bula o intreaba intr-o zi pe doamna invatatoare: – Doamna, aricii nasc pui vii? – Da Bula, de ce ? – Doar asa, ma gandeam ca e vai de mama lor…

El si ea la restaurant. Ea, sorbind dintr-un pahar de vin: – Sa stii ca nu poate fi vorba de sex inainte de casatorie. – Atunci, suna-ma dupa ce te casatoresti.

Politia a batut la usa mea astazi:

– Unde ai fost aseara la ora 20:05?, ma intreaba ofiterul.

– E oarecum jenant sa va spun, dar la ora 20 am urcat cu sotia mea in camera sa facem dragoste, i-am zis.

Sursa: Buburuza

7 comments

  1. Ha, ha, ha!! Bune bancuri. Să-ţi las şi eu unul.
    Doi microbi se întâlnesc în stomac. Zice unul către celalalt:
    – Eşti cam palid, ce-i cu tine?
    – Cred că am penicilină, zice celălalt, stins.

Lasă un răspuns

