Cel mai puternic

Intr-o zi , o fata il intreba pe bunicul sau :
`Bunicule , care este cel mai puternic lucru din lume? `
Batranul se gandise putin apoi ii raspunse :
`Fierul este cel mai puternic dar focul il topeste .
Focul este puternic dar apa il stinge .
Apa este puternica dar se evapora devenind nor.
Norii sunt puternici insa vantul ii indeparteaza .
Si vantul este puternic insa muntii il opresc din loc .
Muntele este puternic si omul il cucereste .
Omul este cel mai puternic insa mortea il invinge.`
-Atunci moartea este cea mai puternica !… spuse fata .
Batranul ofta si raspunse :
`Nu … Iubirea supravietuieste chiar si impotriva mortii `

14 gânduri despre “Cel mai puternic

  1. De la prima propozitie am fost sigura ca de iubire e vorba.Si daca n-ar fi fost, asta ar fi fost raspunsul meu, si citeam ´cu nerbdare sa ajung la sfarsit sa vad daca nu asta, ce altceva poate fi. Na ca asta fuse,clar 😉

  2. Superb articol, superba fotografia, am vazut verigheta si mi-am amintit de nunta..si cand mi-am amintit de nunta… mi-am amintit ca la nunti se face salata de Boeuf… acu mi-e pofta de salata de Boeuf :(..:D 😀 😀

Lasă un răspuns

