DARul meu pentru VOI

AM UN DAR PENTRU VOI TOTI.

AM SIMTIT CA AZI TREBUIE SA VA AMINTESC DE PANGLICA ALBASTRA.

CUM? ATI UITAT POVESTEA EI? ..ASTA PENTRU CA EU AM UITAT SA VA O DARUIESC MACAR ODATA PE LUNA!

FIECARE DINTRE VOI, DIN CEI CARE MA CITITI SUNTETI OAMENI DEOSEBITI. SI NU PENTRU CA MA CITITI PE MINE, CI PENTRU SIMPLUL MOTIV CA EU AM REUSIT SA  CUNOSC MACAR O PARTICICA A SUFLETULUI VOSTRU. SI ACEA PARTICICA E MINUNATA!  PENTRU ACEA PARTICICA  PE CARE M-ATI LASAT SA O CUNOSC SI SA O SIMT, PRIMITI AZI DE LA MINE O PANGLICA ALBASTRA

AZI ..RECUNOSC, CA DATORITA BLOGULUI AM CUNOSCUT OAMENI MINUNATI. UNUL SI UNUL. FIECARE ARE CEVA DE SPUS INTR-UN MOD UNIC..AUTENTIC!

DATORITA VOUA, DATORITA INITIATIVEI MELE DE A „MAZGALI” PE O FOAIE VIRTUALA SUNT UN OM  MAI BUN SI MAI FERICIT!

CINE ESTI FACE DIFERNTA, CACI  IN CEL MAI SINCER MOD VA ZIC, CA AM INVATAT CATE CEVA DE LA FIECARE IN PARTE, SI PENTRU ASTA VA MULTUMESC! 

p.s. poate parea ..prea siropos ceea ce am scris mai sus, dar e adevarul. Adevarul meu, acela ca eu cred in specia umana si in potentialul nostru!

Suntem…asa frumosi,perfecti….mmm…minunati!! :*

17 gânduri despre “DARul meu pentru VOI

  1. Pingback: despre oameni frumoși numai de bine ! | Cristina Ioana Florea ♥

  2. Ionela, ai rude prin Tibet?:P Ai înţeles rostul iubirii şi vrei să o împarţi cu noi 🙂 Îţi mulţumim că ai învăţat să scrii pe întuneric cu litere de lumină. Întunericul din noi. Te pup.

  3. blondi a mea…acelasi lucru il simt si eu! am invatat unii de la altii as zice eu.suntem o mica mare familie virtuala 🙂
    esti minunata!!!! te pup dulce de tot doamna psiholog (stii tu ce zic eu aici… :X )
    multumesc!

  4. nu prea stiu eu ce este cu pamblica albastra… dar stiu ca, albastrul este culoarea mea preferata… si mai stiu… ca.. vin aici, cu mare drag, sa te citesc… sa te inteleg si sa fiu cu tine… pentru ca ai format un loc minunat, in care mereu ma simt bine…
    mercic… dulcic…

    1. e incredibil cum fiecare dintre noi avem „butoane”, asa cum zice Geanina (cronicileunuipsihoterapeut.wordpress.com)..e incredibil cat de frumos ati reactionat voi, si cum ma ïnmoi”eu la vorbele voastre..multumesc si eu!e o onoare ca vii asa de departe..la mine acasa! 🙂

  5. de parcă tu ești mai prejos ! ia uite la ea cum vrea să se scuze ! ești și tu de 2 ori mai frumoasă ! un suflet frumos și cald 🙂 despre oameni frumoși numai de bine !
    cât despre mine , eu sunt o ființă :)) una nebună rău 😛

  6. Of Doamne, m-a inmuiat de tot articolul tau !
    Multumesc mult, parca acum nu ma mai deranjeaza nici ploaia asta fara sfarsit, nici frigul si nici faptul ca tre sa zic de 200 de ori pe zi… ” Am parchet laminat in casa !!!”…. ” Am parchet laminat in casa !!! ”
    😀 😀 :D…

      1. Pai eu deja sant convins ca asa va fi, iti dai seama ca primele zile aveam indoieli… dar daca repeti cu indirjire dupa 4-5 zile altfel vezi problema :))
        In ori ce caz peste o saptamana jumate te anunt ce sa rezolvat :))

Lasă un răspuns

