O floare, in prag de vara!

MI-AU FOST TARE DRAGI SI AM VRUT NEAPARAT SA-I IMPARTASESC CU VOI!

Gia a facut publica asta! multumesc Gia!

26 de gânduri despre „O floare, in prag de vara!

  1. mai e o oră și se sfârșește ziua ta … adică aniversarea .. înțelegi tu :))
    eu o big cow pt că n-am știut ! să-mi fie rușine !
    păi , ce să zic ? nu am obiceiul să copiez după net un ditamai textul gen ”să ai șoseaua vieții asfaltată și blocul zugrăvit cu aur” ( asta le-am scos de la mine :)) ) îți urez doar atât : să fii sănătoasă și să ai parte de tot ce e mai bun pe lume pentru că meriți ! 😉 :*:*

      1. suntem zodia perfecta! stim noi de ce!!!!deci esti si tu nascuta prin apropiere..in fiecare an?LA MULTI MULTI ANI SANATOSI SI PLINI DE INTELEPCIUNE! SI MAI ALES TRAIESTE-TI VIATA ASA CUM TU ITI DORESTI..CU LIMBA SCOASA SAU NU :p. TE PUP
        uite aici 2 post -uri cu si despre gemeni..
        https://personalitateautentica.wordpress.com/2012/02/11/zodiile-si-vorbele/
        https://personalitateautentica.wordpress.com/2012/01/10/esti-gemeni-te-regasesti-d/

        1. eu m-am născut perfect în zodia asta :)) zodia asta parcă-i făcută pentru mine 😀
          mulțumesc frumos , eu sunt luna viitoare , pe la începutul lui iunie , m-a bătut soarele-n căpșor d-aia sunt mai nebună de fel :))

    1. >:D< sa-ti zic cat de mult apreciez gestul tau? iti zic pentru ca trebuie sa stii! deci..iti multumesc din suflet pentru urarea ta sincera. te-am simtit ca si cum ai fi fost aici langa mine! iti doresc sa ai parte de tot ce mi-ai dorit mie! si ziua mea se pare ca s-a prelungit! 😀 caci ea a fost cu cateva zile in urma..dar nu ma supar daca primesc in fiecare zi felicitari! :):*

      1. păi eu n-am știut și pentru asta merit să fiu pedepsită exemplar că nu-mi place să uit chestii d-astea , dacă știam pregăteam o ditamai urarea , scriam aici roman , din inimă nu de pe net 😉 mă conformez eu la anu” și de sf Ion , nici nu știi ce te așteaptă :))

  2. La multi ani, ionela, multa, multa sanatate si fericire iti doresc !

    Hai mai… se poate sa nu zici nimic ?… Of… veneam si eu la un piscot, la niste sampanie Robby Bubble… :).. etc

      1. Si a mea !
        De ziua mea am fost singurul invitat care s-a si prezentat la petrecere si am avut o sticla intreaga de Robby Bubble de cirese doar pentru mine :)))))))) Iamii, iamii !

Lasă un răspuns

