O bomboana virtuala

ZAMBET SI SANATATE mi-a facut o surpriza amintindu-mi azi, de DOLCE CANDY ..o mai tineti minte?

Dar preferata mea ramane SANDY BELL ..de ce? ehe..numai eu stiu…:)

Cred ca fiecare aveam un desene preferat. Mai tii minte care era al tau?

E o zi superba! Deschide fereastra! Inspira adanc! Priveste soarele!

Priveste in inima ta! Priveste-te pe tine! Sa vezi acolo cat de perfect te-a facut natura! 

Ia o bomboana si ofer-o unui adult. Ofer-o unui batran! Vei smulge o lacrima, ascunsa..in coltul ochiului!

 

23 comments

  1. ooo Doamne!!! sandy bell!!!!! cat de frumos….eu urmaream si capitain planet, sailor moon si tot ce era e cartoon. tom si jerry inca mai urmaresc atunci cand sunt pe cartoon.
    family guy este bestial, desi desenul asta animat nu trebuia sa fie inclus in comentariul asta…sunt asa…mai ciudate. dar dap…faina copilarie am avut cu desenele astea…vreau sa fiu mica din nou!!!

Lasă un răspuns

