Ai posibilitatea de a castiga 12 carti de dezvoltare personala

Tocmai am aflat de la Bogdan (Eu Barbatul) ca putem opta pentru  participarea la acest concurs  si avem sansa/sansele sa castigam 12 carti de dezvoltare personala.

Cum sunt o impatimitata a acestui gen, n-am pierdut ocazia si am raspuns la intrebarea..extrem de simpla..de altfel..:))

Cartile imi par interesante, si unde mai pun ca intotdeauna o noua carte in biblioteca e un sentiment asa placut!

Au fost momente in viata mea cand consideram ca stiu „totul”despre dezvoltarea personala, ca nu mai am nevoie de astfel de carti..

Dar acele momente au trecut si au venit altele care mi-au adus intelepciune,  in urma careia mi-a ramas gandul ca intotdeauna, dar intotdeauna voi avea ceva nou de invatat.Chiar daca este despre acelasi lucru , cu siguranta mai are cel putin o interpretare pe care nu o cunosc!

Astfel ca va invit sa accesati linkul si sa va jucati sansa de castig!

10 comments

Lasă un răspuns

