Cine vrea sa danseze?

In seara asta..v-as invita pe toti la dans!

Si as dansa cu fiecare ce v-ar dori inimioara!

Eu va invit la un vals…

…dar dansez in functie de preferinte….

un samba? lambada? oriental?

un tango? orice!

Numai sa dansezi….dansul ( e un sport mai usurel asa) dar ajuta la eliberarea endorifinelor..caci vine din doua directii..odata efortul fizic implicat si apoi melodia ce-ti ofera..atata placere!

stiai ca dansul e o terapie absolut gratuita la tine acasa? ca ai un motiv in plus de a-ti imbratisa prietenii? :X

  •       stiai ca dansul ajuta la imbunatatirea stimei de sine si reducerea stresului?
  •       stiai ca asa iti vei  regasi energia din copilaria si te v-a invata sa te simti mai bine in propria piele? ca asa iti vei (re)descoperi propriul corp..trezeste o multime de sentimente, emotii..senzatii..
  • stiai ca e una din cele mai expresive manisfestari corporale ce te ajuta sa socializezi? Terapia prin dans (conform studiilor in domeniu)  provoacă schimbări complexe asupra celui care o practică. Aceste schimbări sunt resimţite atât la nivel emoţional, cognitiv, cât şi la nivel fizic şi comportamental.
  • stiai ca iti intareste oasele?in special pe cele ce sustin greutatea corpului tibia, fibulul sau femurul?

In concluzie,  cand esti furios incearca cateva miscari de dans! Cand iubesti imbratiseaza-ti partenerul si invita-l la dans! Ploua afara si e cald? Hai la o topaiala! 🙂  Sau pur si simplu in orice moment cand tu il consideri potrivit intinde bratele..picioarele..si poftim la dans!

 

Deci, ce dansam in seara asta? 🙂

 

 

 

 

 

Această prezentare necesită JavaScript.

 

 

 

 

27 comments

  1. Salut! No, vor veni calendele grecesti pana sa dansez eu…cat de cat:))) dar invitatia ta e una foarte frumoasa 🙂 Imi aduc aminte ca la o degustare de vin intr-un satuc din Germania, patronul ne explica (desigur, se facusera 4 ore de cand tot beam la vin) asemanarea dintre un vin bun si un tango si efectele amandurora asupra femeilor :))))))

    Mie, melodia asta mi se pare superba apropo de mesajul articolului si de ideea dansului:

    • 1.melodia recomandata e minunata..nu inteleg prea mult versurile dar mesajul transmis prin linia melodia mi se pare extraordinar.
      2.asemanarea tangoului cu un vin bun in ceea ce priveste femeile, e mai mult decat inteleapta…e f reala….sa dansezi tango, ai nevoie de pasiune in sange….iar vinul ce l savurezi te ajuta sa scoti la suprafata pasiunea ce o tii sub frau din cauza etichetelor societatii..si nu ma refer aici doar la contextul sexual..deci da.imi place asemanarea facuta. si daca plusez si servesc si un vin bun si mai si dansez tango..?!?!atunci chiar ca viata e minunata!

      • Da, sunt de acord cu tine. Sergio Dalma a cantat-o la Eurovisio acum multi ani. Uite, o traducere in engleza care ii reda oarecum sensul: http://lyricstranslate.com
        To dance far apart is not dancing
        It’s like dancing alone
        You’re dancing on a volcano…
        And 2 metres away
        I’m dancing in the South pole

        Let’s try, just once
        To dance close together, like a flame–
        Held together in rhythm without ever separating
        Your body from mine

        To dance close together is dancing
        Just like the sea dances
        With dolphins
        Heart to heart
        Two dancers in a room
        The two of us, embraced tightly against each other
        Carressing each other
        Feeling each other’s skin
        Our song is going to be played
        Let’s try–try the art
        Of flying

        To dance close together is dancing
        To dance close together is dancing
        Is dancing

        You will then find that the music
        Leaves you shouting for a kiss
        And the music climbs through your feet
        Like something that you can’t see
        Or has yet to be written

        Nu pot spune ca sunt in stare sa dansez tango, dar stiu ca e cat se poate de reala comparatia.

        • am savurat versurile si acestea mi-au confirmat puterea mesajului transmis, care e superb! era imposibil sa fie altfel la ce linie melodica deosebita are.,..chiar f frumoasa melodia.iti multumesc!
          p.s. cu totii putem dansa tango….doar ca asa cum ziceam pasiunea..flacara e tinuta sub control de societate…inconstient..ea exista.e acolo…;)

  2. Foarte adevărat! Eu iubesc dansul, mi-e indiferent ce gândeşte lumea şi dansez. În general dansez bine, pe vremuri dansam chiar foarte bine 🙂 Părinţii mei au dansat prin casă, tata ne lua la dans în timp ce trebăluiam prin bucătărie. Iar singurul fel de mişcare care mi-a plăcut cu adevărat (deşi am practicat ceva sporturi, ca amator, la viaţa mea) a fost dansul. Când aud muzică şi-mi place nu mă pot opri să nu schiţez măcar câţiva paşi. Este adevărat, dansul mă face fericită şi îmi aminteşte de copilărie, de toate momentele plăcute 🙂

  3. ups… imi e rusine sa zic… dar… totusi … nu stiu sa danesez… dar… pentru o asa invitatie… as invata…
    cine este dispus sa imi predea lectii???

  4. Când dansezi vrând să-ţi simţi sânii cum te bucură săltând,
    Mângâindu-ţi ceafa, păru-ţi te surprinde fremătând,
    Irişii se furişează după pleoape în visare,
    Iar plăcerea îţi impune pasul, ba micuţ, ba mare.
    😉

  5. Vals si tango e bine dar in loc de alte inventii latin-americane as prefera ceva care pe aici se cheamă bugg (seamănă cu rock and roll) si e foarte popular. Dai peste niște instrumentisti care se pricep la cântat din torogoata, atunci te invit eu la un joc de doi din Banat. 🙂

Lasă un răspuns

