Despre puterea mintii umane

Multi dintre noi am  auzit de Nick Vujicic ..multi dintre noi am vazut filmuletul si cu toate astea…multi dintre noi l-am vazut, l-am uitat si mergem pe aceleasi drum de dinaintea vizulizarii acestui filmulet. Mergem pe acelasi drum al neincrederii in fortele proprii si al victimizarii (mai mult sau mai putin evidente).

Dragii mei, priviti inca odata filmul! MERITA! priviti cat suflet pune atunci cand vorbeste! priviti ce poate face…”o bucata de om”

SA NU MAI SPUNE-TI NICIODATA, EU NU POT! EU AM AVUT CONTEXTE NEFAVORABILE! EU AM AVUT O COPILARIE NEFERICITA! EU..NU AM ..NU AM…

SA NU MAI SPUNETI!!!

…caci e doar o realitate creata de altii..altii v-au modelat mintea ca pe o plastina…dar daca e plastilina..si acum sunteti adulti, modelati-o voi insiva asa cum va doriti!

Sunt cuvinte mari? Sunt e drept..deoarece, cuvintele de genul va pot schimba viata!

 

22 de gânduri despre “Despre puterea mintii umane

  1. Pingback: Eu aleg sa cred – Personalitate Autentica

  2. Omul acesta cred ca s-a nascut pentru a ne arata npua celor sanatosi cate oportunitati avem si cate sanse sa fim fericiti exista. Dar depinde de motivatia noastra si de iubirea pe care o avem pentru viata noastra. De 1000 de ori like. Multumesc pentru ca mi-ai reamintit de el si de…mine.

    1. foarte adevarat..dar stii cine nu are ochi pentru o asemenea lectie ( nu mi plac etichetele si nu le folosesc de cele mai multe ori, dar acum ma regasesc in acele putine ori) atunci desi pare dur spus, dar imi asum asta, isi cam merita soarta. cum tu care esti perfect sanatos sa spui ca nu poti? cand un om fara brate , fara picioare a reusit sa treaca dincolo de bariera compatimirii, si a ales in schimb sa fie admirata? pe mine m-a impresionat profund si desi il stiu de ceva vreme, de fiecare data cand ii urmaresc videoclipul de fiecare data il privesc cu aceeasi admiratie! oamenii ca el ar parea ca sunt cei mai neajutorati, insa el cu puterea mintii darama acest mit..il stii pe Stephen Hawking? alt exemplu extraodinar! deci sa nu aud NU POT…aa „nu vreau”e altceva.. ..;)

      1. Intr-un fel, situatia lui a reprezentat o provocare. Iti dai seama cat de puternic se simte in situatia lui? Pentru ca are toate motivele sa se simta. Si acest lucru poate ca este combustibilul care il angreneaza mai departe. Fiind constienti de resursele noastre si valorizandu-le, vom avea mult mai multe reusite in viata.

        1. chiar ca are toate motivele..chiar ma gandeam in timp ce i urmaream filmul ca poate nu ar fi ajuns niciodata unde este azi, daca ar fi fost complet din pct de vedere fizic..asta demonstreaza inca odata cat de interconectati suntem si cum fiecare avem propriul rol de jucat pe scena vietii..;P

  3. Este un exemplu de urmat şi o poveste a unei reuşite în viaţă când tot ce ai este spiritul, curajul, umorul şi inteligenţa. Este un om puternic şi probabil este singurul mod în care poate cineva să reziste unei asemenea provocări. N-am avut problemele pe care Nick Vujicic le-a avut, dar am fost nevoită să trec peste unele dificultăţi în viaţă. Eu spun că trebuie să fii optimist şi să crezi că poţi face ceea ce ţi-ai pus în minte. Dacă vrei – poţi! Se spune că este suficient să gândeşti ca să existi (Cogito, ergo sum). Ce facem cu cei care nu gândesc? Oricum, mulţumesc pentru videoclip. L-am văzut mai demult, dar l-am revăzut acum cu plăcere. Este bine să ne amintim câteodată ce fericiţi suntem, de fapt, pentru simplu fapt că suntem întregi fizic. Rămâne să ne împlinim psihic şi spiritual, ca să fim compleţi.

  4. Toata admiratia pentru Nick, dar mai ales e de luat in calcul credinta din inima acestuia, astfel incat Dumnezeu, consider, ca e Cel care ii daruieste putere si rabdare si victori, dincolo de greutatile vietii! Suntem mult mai puternici cu Dumnezeu alaturi!

  5. geodeaconescu

    Nimeni si nimic de pe aceasta lume – nici macar inteligenta artificiala – nu poate depasi cu usurinta intelepciunea sau prostia omului

  6. mie imi plac mult cuvintele:) asa ca, daaaa, ai mare dreptate! uitam totusi cine si cum suntem pentru ca e greu traiul, oamenii s-au mulat pe societatea de consum, nu conteaza ce gandesti ci cati bani ai in buzunar…trebuie sa-ti reperi in cap ce poti face si cat valorezi!:)

    1. sa stii Ninu ca ma gandeam la cititorii mei (si nu numai) cand scriam articolul.unul dintre ei ai fost si tu! …tu stii mai bine despre ce vorbesc! 🙂 am parchet si uite ca am! am trei chinezoaice ce mi gatesc salata boef si uite ca am! 🙂

      1. Aoleu… Asta cu Chinezoaicele e numai asa de „entertainment” sa mai distrez cititorii dar Doamne fereste sa zic asa ceva si sa se implineasca cum s-a implinit cu parchetul 🙂

Lasă un răspuns

