Lasa masca jos!

Cum esti azi? Fericit? Nefericit?

Ce faci pentru a-ti schimba starea, daca spre exemplu te regasesti in cea de-a doua categorie?

Ce dialog interior porti cu tine insuti? Ce ton folosesti cand te adresezi tie insuti?

Mintea ta este un instrument deosebit de puternic. Personal, obisnuiesc sa o compar cu un cutit. Iti poate face si bine, dar iti poate face si rau. Folosesti cutitul pentru a-ti pregati hrana corpului, dar il poti folosi si pentru a face rau tie sau altcuiva. Mintea ta in ce categorie o stabilesti?

Nefericirea poate avea cauze diverse, dar cea care le cuprinde pe toate consider ca este NEautenticitatea.

Cum te comporti in societate? Vrei sa pari mai destept, mai frumos, mai bogat? Este obositor sa purtam toate aceste masti azi, maine…poimaine..si astfel iti provoci rani greu vindecabile.

Cand nu esti autentic te fortezi sa fii cine nu esti…

Din experienta personala iti pot spune ca a actiona deseori asa cum si-ar dori altii sa actionezi provoaca multa suferinta interioara, si nu fericire. Timpul si experientele mi-au demonstrat ca atunci cand nu te respecti si nu te iubesti pe tine insuti, nici altii nu te vor respecta si nici nu te vor iubi. Ceea ce e perfect logic. Daca tu insuti nu o faci, cum ar putea sa o faca altcineva?

A actiona asa cum vor altii sa actionezi nu-ti aduce echilibru si nici armonie in viata!

Iti aduce minciuna si reprimarea propriilor nevoi si dorinte. Iar asta in timp duce la tristete prelungita si stari de despresie, ce trec dar revin in mod constant. E ca atunci cand iti hranesti trupul sanatos: ii dai vitamine,proteine..si tot lantul, este viguros. si daca spiritului ii dai tristete este  trist.

In timp inveti ca pana la urma este asa simplu sa fii autentic. SA FII TU!

La inceput este mai greu, caci te vei lovi de reactiile celorlalti in schimbarea atitudinii tale, dar cu diplomatie si fermitate ii vei obisnui cu noul tau „chip” si vei  fi surprins sa observi ..culmea..ca esti mai mult dorit, mai mult iubit si respectat. Si asta doar pentru ca tu iti respecti corpul si spirtul. De ce sa-l minti ca tu iti doresti altceva? de ce sa il minti ca tu esti fericit asa?

nu uita: RESPECTA-TE PE TINE INSUTI!

FII AUTENTIC!

___________________________________________________________________

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA:

Tu iti doresti transformarea?

Durere emotionala: de la recunoastere la vindecare

Pentru cine nu este fericirea

Spunem sau nu, NU?

Putem fi sau nu autentici?

DA sau NU?

Cine esti tu?

Autenticitate

14 comments

  1. Adeseori ma cert pentru ca … de prea multe ori imi reprosez cate ceva si nu reusesc sa ma iert sau sa-mi gasesc o scuza … Mintea mea militaroasa m-ar tine permanent in arest si m-ar judeca pentru orice cuvant , gest sau simtamant scapat de sub control , pentru ca ea este de-acum judecator la curtea suprema a sufletului meu incaruntit .

    • am recitit comentariul ca sa ma asigur ca am inteles cat de cat corect..ma identific cu ce ati scris acolo, desi n-as fi zis despre mintea mea ca-i „militaroasa”.. dar am trecut si inca mai trec prin momente cand asa zisa perfectiune imi reproseaza diverse..dar stiti dle Geo ce am realizat? ca de fapt noi oamenii suntem perfecti asa cum suntem, cu bune ..cu mai putin bune..
      si de ce trebuie sa ne judecam? cine defineste binele si cine defineste raul? suflet incaruntit..asta m-a intristat..cred ca de fapt e inca tanar..foarte tanar…

  2. Foarte bine spus! În momentul de față, din fericire, oboseala a depășit și amuțit iritarea😀 Da, după vreo 3 săptămâni a reușit cineva să mă deranjeze pe interior🙂 Așa că acum mă tratez.
    Eu sunt învățat să vorbesc singur, dar de obicei în momentele dificile nu mă gândesc la nimic, îmi eliberez mintea de orice.
    Oh, acum sunt autentic, chiar dacă multora nu le prea convine :)) Am zis acum 2 ani ca am ajuns la 26 de ani deci nu mai am nicio scuza sa nu spun ce gandesc si sa nu actionez asa cum sunt si cum imi spune inima🙂
    Asa ca de cele mai multe ori zambesc intruna😀
    Noapte buna!

    • bravo, ma bc pt tine!
      a fi autentic presupune ceva curaj! e adevarat totusi ca n oricine reuseste…
      cat fespre faptul ca te gandesti la nimic cand esti suparat..crezi ca daca ti ai spune pt 30 de secunde sa inchizi ochii si sa nu te gandesti la elefanti ai putea?😀

      • Gânditul la nimic presupune să las să iasă din gânduri elementele distrugătoare.
        Depășesc primele 5 secunde de început când mintea îmi pune imaginea elefantului si apoi nu mai ma gandesc la el😀
        Era un fel de act simplu de magie…puneai tot felul de intrebari asociate cu litere ale alfabetului si apoi asociai litera cu numele unui animal ce incepea cu ea. Si dupa mai multi pasi intrebai: zi-mi primul animal care iti vine in minte si care incepe cu litera e? toti de la tv si din clasa mea, intrebati in diverse pauze au zis elefant. Eu n-am zis nimic, dupa juma de ora am intrebat: auzi, elanul e un animal? :))))

        Asa ca daca imi zici sa nu ma gandesc 30 de secunde la elefanti, prima data o sa rad si o sa iti povestesc intamplarea de mai sus😀

  3. Yami yami. Am savurat artcolul tau cu nesat. Si ai dreptate. Mintea e asemenea unui cutit. Mai ales daca ai o inteligenta ascutita. Dar ce putem face? Ne sacrificam😀
    Acum, serios vorbind, si eu sunt de parere ca aceasta este calea spre fericire: a fi tu insuti. Si ai dreptate, oamenii chiar te plac mai mult atunci cand esti autentic. Pentru ca in definitiv, oamenii nu iubesc falsitatea chiar daca o practica frecvent.

Lasă un răspuns

