Voci deosebite

Sunt cateva personaje aparute noi in peisajul artistico- mioritc.

Personal am cateva preferinte si le voi expune mai jos:

STEFAN STAN ARE CAM TOT CE-I TREBUIE SA REUSEASCA IN SECOLUL XXI… CARISMA, SEX APEAL SI NU IN ULTIMUL TIMP VOCE..O VOCE CU ADEVARAT BUNA..MI-AM ZIS CA SIGUR VA FI UNUL DINTRE CASTIGATORI,A FOST MAI MULT DECAT ATAT…

IULIAN CANAF…EI BINE CANAF..CANAF E DEPARTE UN FAVORIT AL MEU…OMUL ASTA E SPECTACOL SI TRAIREA CE O OFERA CELOR DIN JUR ESTE UIMITOARE! PENTRU MINE CANAF ESTE O PORTIE BUNA DE AUTENTICITATE PE SCENA ROMANEASCA SI NU NUMAI!

 

ANDREI LEONTE..HMMMM..ANDREI E CA O BRIZA DE AER PROASPAT..USOR SI ATAT DE PLACUT!

 

ANTONIA FILIP  ARE O VOCE PUTERNICA SI O PERSONALITATE ASA MAI REBELA..PE MASURA VOCII SALE. E MINUNATA!

 

 

12 gânduri despre “Voci deosebite

  1. Pingback: Sunt vagabondul vietii mele… « PERSONALITATE AUTENTICA

  2. Într-adevăr, voci bune, care promit mult.
    De departe îmi place cel mai mult Canaf! Dar el este deja un artist complet. L-am revăzut cu plăcere şi în emisiunea „Acadeaua” a lui A.G. Weinberger, de pe TVR 2 şi am înţeles că el este deja ancorat în lumea Jazz-ului, ceea ce am şi admirat în interpretările de la Vocea României.
    Numai bine, Ionela! 🙂

Lasă un răspuns

