Viata este plina de frumusete

18 gânduri despre “Viata este plina de frumusete

    1. Da.citatul este minunat!
      Am avut si eu dilema ta candva. De ceva timp am lamurit-o.
      Abele variante sunt corecte doar ca au interpretari diferite, respectiv:
      vis=vise ~ se foloseste atunci cand se face referire la visul din timpul somnului
      vis-visuri ~se foloseste atunci cand se face referire la un plan, un obiectiv al tau din viitor.
      De aceea in acest contect , s-a folosit pluralul visuri.
      Cred ca asa este corect. de fapt te poti documenta 🙂
      o zi frumoasa cu soare si un pic de vant! 🙂

  1. daca nu as simti frumusetea vietii… m-as sinucide…
    sinuciderea nu intra in nici unul din calculele mele… pentru ca… viata nu imi apartine si nu este dreptul meu sa o curm… deci… ramane frumusetea… a vietii… si a tot ce ofera ea…
    miros vantul… adierea lui… mai ales acum… cand prin fereastra imi aduce ultima nuanta a parfumului de tei…
    fetele zambitoare zici?? hai zambeste-mi… sunt atent…
    albinele??? am trait in compania lor… tata este apicultor… stiu cum sunt… stiu ce pot face… aceste minunate insecte…
    muzica ploii… mai ales pe capota masinii, deplasandu-ma prin locuri singuratice… minunata simfonie…
    traiesc… si asta imi ocupa tot timpul… (parafrazare de la nu situ cine) si ma stradueisc sa traiesc frumos…

        1. asa este !chipul mi se lumineaza!
          Richard Bach spunea”” Păcatul originar este limitarea Sinelui. Să nu o faci.”..acum pacatul originar se poate interpreta in fel si chip. eu il interpretez ca momentul in care ai renuntat la a mai fi tu insuti (tu ca individ, nu tu ..tu 😛 )…astfel ca da….este cel mai nedemn pacat..acela de a nu mai fi tu insuti!
          admiratia mea,pentru asta!

Lasă un răspuns

