Cand crezi….

V-am spus in ultima vreme ca sunteti minunati? Daca am omis..imi pare rau.

Caci ar trebui sa o fac mai des….

Fiecare dintre cei ce ma cititi sunteti speciali. Fiecare imi aduce zambetul pe buze ori de cate ori ma provocati sa va dau un feed back comentariilor…

Meritati tot ce-i mai bun si nu pentru ca ma cititi pe mine..ci pur si simplu, pentru ca demonstrati fiecare ca aveti potential in a va perfectiona viata, in a oferi tot ce mai aveti mai bun si pozitiv in voi, altora!

Intr-un post viitor, imi voi exprima parerea despre fiecare..dar azi nu vreau sa o fac din teama de a nu omite pe cineva.

Azi..cate o PANGLICA ALBASTRA dragii mei pentru fiecare dintre voi! Cum?  Ati uitat povestea panglicii albastre? Uite aici povestea ei! (o poti vedea zilnic in dreapta, pe la mijlocul blogului meu)

Si  o melodie..cu versuri..pe masura!

7 gânduri despre “Cand crezi….

  1. Pingback: Este toamna iar |

  2. Eu pur si simplu, ador blogul tau! Si nu o zic doar de dragul de a o spune. Imi place blogul tau ca ma invata lucruri noi si ma ajuta sa mentin un echilibru in gandirea mea. Multumesc!
    >:D:D:D<

  3. Sper sa nu ma judeci prea aspru daca, inainte de a-ti exprima tu părerea despre fiecare din cititorii blogului tau in parte, mă grabesc sa te asigur ca o parte din ei sunt si vizitatorii mei. Contactul aproape zilnic dintre noi, din ultimile doua luni, de când mi-am extins sfera de cunoștințe pe net, a însemnat pt mine o priza permanenta de surprize, de bucurie, de inspiratie si idei noi, de afectiune si de multe altele. Îmi pare nespus de bine ca v-am descoperit.

    1. …FEED BACK UK DVS. ESTE EXTRAORDINAR!!!
      SI STITI DE CE? CA IN FIECARE ZI MA MINUNEZ CAND DESCOPAR MIRACOLUL PRIN CARE UNIVERSUL NE APROPIE PE NOI CE NE OGLINDIM ASA BINE UNII IN ALTII (AM UN ARTICOL DESPRE OGLINDIRE https://personalitateautentica.wordpress.com/2012/02/16/1728/). SI DOAMNE FERESTE DE JUDECATA..N AS AVEA NICIUN DREPT SI APOI N AS PUTEA DECAT SA MA BUCUR PENTRU CA SUNT CUVINTE ASA FRUMOASE! PE MASURA SPIRITULUI CE LE-A EXPUS!

Lasă un răspuns

