Trebuie sa stii sa perseverezi

                                                                                            CONFUCIUS

6 gânduri despre „Trebuie sa stii sa perseverezi

  1. Pana cand le-am avut si am vazut ca eu sunt la fel. Rezultatele mele nu sunt altele. Stima si respectul meu de sine au crescut doar cand am lucrat la adevaratele cauze ale problemelor mele, care erau IN INTERIORUL MEU. Rezultatele au inceput sa apara doar cand am inceput sa imi dezvolt abilitatile si personalitatea.

Lasă un răspuns

