Deschide ochii

15 comments

  1. Ei, satisfacuta sunt dar din cand in cand. Cum ar fi viata daca am trai intr-o exaltare? Ne-am mai „inalta” spiritual? Am mai evolua? De unde am invata sa fim buni si de ce am crede ca avem nevoie sa fim buni…….?
    Prea multe intrebari 🙂
    Mai bine privesc un film, nu inauntrul meu 🙂 Cel putin nu azi

  2. i-am deschis. nu era nimic inauntru. i am inchis si i am deschis imediat. am vazut ca sunt intr un loc in care mi am dorit si in care sunt linistita. apoi am vazut ca totusi..am ceva si inauntru…pasi micuti…dar siguri

  3. satisfacut ??? cred ca ai atunci cand esti oarecum multumit si satisfacut vrei mai mult , asta nu e de azi de ieri , un timp suntem satisfacuti pana in clipa cand tintim un alt obiectiv mai inalt si pt care trebuie sa muncim …si tot asa 🙂 deci raspunsul meu este …inca nu 🙂

    • ..mda..sa inteleg ca de fapt majoritatea ati facut referire la mom viitorului si mai putin la momentul prezent..desi verbul e la prezent..aici.
      stii Nexia, prin analiza (si e doar parerea mea) observ ca de fapt o zi din viata noastra, poate insemna de fapt viitorul nostru..deci daca azi sunt multumit, am multe sanse sa fiu si maine.daca sunt nemultumit..am la fel de multe sanse sa fiu si maine nemultumit.
      Daaaar, binenteles ca prin natura noastra, „extrem”de umana ne vom dori intotdeauna mai mult si telul atins, deja nu mai este asa valoros……

      • daca e sa vorbesti de prezent cred ca toti o sa zica ca si la intrebarea aceea ” ce faci ? ….Se poate si mai bine !!! ” ceva de gen este si prezentul satisfacut Ionela si nu cred ca doar la mine 🙂

  4. I am and I am not!! Adica sunt dar totusi tind pre mai mult si mai bine. In timp ce incerc sa ma bucur de ce am, stiu sigur ca ceva mai bun se pregateste pentru mine, in fiecare minut!! Si asa e pentru noi toti:). Cu totii avem o misiune speciala…sa descoperim noi moduri de a ne face fericiti si de a trai fericirea respectiva, nu de a o lasa sa treaca pe langa noi si sa ne plangem de mila, uitandu-ne la „ea”, ca ne nenorociti suntem noi ca nu putem fi fericiti! Nu vrem, nu stim, dar tocmai de aia unii dintre noi suntem dispusi sa invatam….so…who’s with me???? 🙂

Lasă un răspuns

