Daca nu-ti proiectezi

13 comments

  1. Atâta timp cât faci ceea ce se așteaptă de la tine să faci, ești parte din planificarea societății… dacă bei, mănânci, dormi, respiri, mergi la servici, te căsătorești, te reproduci, etc. atunci faci parte inevitabil din planul clasic al omului pe care nu ți l-ai scris tu… în ziua de azi omul a pus eticheta pentru orice, deci indiferent ce ai vrea să faci ești încadrată în anumite categorii și considerată neoriginală, adică urmând planurile scrise de altcineva înaintea ta. Un plan personal nu poate niciodată să fie astfel în raport cu societatea, ci doar cu persoana proprie… va fi personal și special atunci când îl vei privi tu astfel și nu când îți vor spune alții acest lucru. Ceilalți te vor încadra mereu în anumite tipare și chiar dacă faci ceva unic pentru societate vei fi încadrat într-o altă categorie și apoi abandonat (căci nu vei mai fi original)… dar dacă viziunea ta asupra evenimentelor e unică, atunci (indiferent de categoriile în care te încadrezi) vei rămâne unică pentru tine, căci asta e tot ce contează. 😉

    • Ș) ai dreptate Florin, ceilalti intodeauna ne vor pune o eticheta..dar stii ceva? in ultma vreme imi dau seama ca etichetele sunt pentru conserve (si altele)..si mai stiu ceva..ca..pana la urma..tot ce conteaza e felul in care eu vad lumea, caci ma oglindez in ea..si chiar vreau sa fiu altfel.sa ies din turma, sa fac ceva original, sa ma comport autentic.sa fiu eu…au fost etape in transformarea mea..si inca vor mai fi..dar din etapele ce au trecut am inteles ca ceilalti vor fi vesnic nemultumiti de ceva sau altceva..si aleg astfel sa ma multumesc prima data pe mine (stiu ca suna egoist..dar asta e) si daca eu sunt multumita si ceilalti vor accepta mai usor ceea ce eu sunt de fapt..stii ca am un citat pe undeva pe aici..Ț prefer sa fiu criticat pentru ceea ce sunt, decat iubit pentru ceea ce nu sunt..Ț ..

      • Tocmai ce-ți spuneam, unicitatea și originalitatea țin de punctul tău de vedere, nu de cel al lumii… dacă tu te consideri originală, atunci indiferent câte etichete ți-ar aplica lumea tu vei fi pentru tine mereu și neîncetat unică și de neegalat.

        • ..este adevarat..este o interpretare..
          spre ex pentru mine a fi original, a fi autentic..inseamna ca ceea ce spun si ceea ce fac sa fie in total acord..sa fiu asa cum simt, sa las jos mastile.sa fiu eu.si da atunci sunt originala! caci nimeni nu mi poate impune emotii ..sentimente..very true, Florin!

    • hmm..interesanta intrebare…
      pai ..cu siguranta ar fi ceva legat de iubire…ceva legat de a impartasi..de a oferi, de a primi..poate ceva asemanator cu avatarul meu..doar ca ar fi si mai multe persoane ce si dau mana..pot sa intreb si eu de ce ai pus tocmai aceasta intrebare? 😛 🙂

Lasă un răspuns

