Here it is..

9 gânduri despre “Here it is..

  1. Pingback: As vrea « Dor De Dragoste

  2. Good game, Felicia

    Buna scumpo vreau sa te anunt ca am facut ceva! 🙂
    Am creat primul meu joc eu cu manuta mea =)

    Esti un roman, somer care e nevoit sa emigreze in Mexic unde incepe sa lucreze pentru traficantii de DROGURI.

    Intr-o noapte ploua torential si tu ramai fara tigari. TU alegi ce vrei sa faci si jocul are peste 7 finaluri DIFERITE.

    Nu trebuie sa il descarci, il joci direct de pe net. Nu-ti pun link-ul aici ca ma baga la spam 🙂
    Daca vrei sa il joci intra pe blogul meu GoodgameFelicia (wordpress) si vezi ca ai link acolo (pe prima pagina)

    Te pup si te mai vizitez (i’m following you)

    –Cu drag, Felicia

Lasă un răspuns

