Sa-mi dai mireasa inapoi!

A fost odata ca niciodata..bla…bla..bla…

Ziua nuntii!

Fierbinte!

Cu fluturi in stomac si trambite la usa blocului!

Cu invitati colorati si prajituri delicioase!

Dar mai ales cu o rochie  de mireasa fantastica ( 😀 ) si primul pe lista (desi la coada) printul mult visat, nu calare pe un cal alb dar tintuit intr-un scaun al unei superbe Toyota Rav4 (ssssstttt sa nu spuneti la nimeni ca a fost cu imprumut! Toyata desigur, si nu printul mire!! ce credeati??)

Blituri din toate directiile, fotograful de nunta din Bucuresti isi face treaba cu strasnicie!

Lume, lume nebunie! Tremur de picioare si voci. Mi-am reglat vocea si am zis DA! Euforie totala! Al meu print este intrebat cu cateva secunde inainte,  „ceva” de „cineva” din publicul asistent, inainte de spune maretul DA. Cand raspunde, isi da seama cu bujori in obrajori ca avea o voce stinsa si pitigaiata de parca inhalase vreo doua baloane cu heliu! Moment dumnezeiesc, caci isi drege cu barbatie vocea si astfel spune raspicat la randu-i maretul DA!

PARANTEZA: desi au trecut ceva luni bune de  la nastrusnicul eveniment, inca imi raspunde  toata ziua ( si noaptea daca vreti): „da, draga mea! cum vrei tu scumpa mea!” :))

Si bine, bine….. dupa ce ne-am spalat gaturile cu ceva sampanie si am gustat un piscot, ne indreptam tantosi catre „preamarita” biserica. Pentru a multumi si „vesnicii stapani” ai vietilor noastre, respectiv parinti si socri o intindem catre amuzantul ritual unde ni se pun coroane pe crestete si mi se spune sa stau sub papuc o viata si sa ma inmultesc ca o iepuroiaca!

Dupa, zic „minunat!mi s-a dat liber la sex!” :))

Una peste alta, se termina si ritualul rotitului in jurul mesei si a statului in picioare, de la un moment dat ma uitam in jurul meu si mi-am vazut toti invitatii in toate colturile bisericii, pe unde era preasfintitele scaune!

Si acum cu acordul  Domnului, sa inceapa petrecerea domnule!!!

Hai cu un „ma inec in ochii tai”  cocotata pe un scaun unde ma zghihuiam de spuneai ca ma gadila cineva in mod isteric ….si cu o „lambada” ce in mod involuntar i-a facut pe unii dintre invitatii mei sa-si amestece picioarele cu a altora. Stiti cum se danseaza da? 😛

Si hop si top si hop si hai si un rock&roll, si vine ora 12 noaptea si pac dispare mireasa! Si unde-i si unde-i si uite-o parca apare!

In timp ce ma zbantuiam de mama focului intr-un club (palatul zmeilor) din orasul meu,  zmeii ce m-au furat, au adus alta printesa , printului meu!

Din povestirile altora, dar si dupa vizionarea filmarii de dupa, va povestesc reactia mesenilor: la inceput sunt bulversati! O tanara in rochie alba de mireasa, este adusa pe brate de zmeii mei!  Ceva mai dolofana decat cele 47 kg ale mele, cu parul lasat pe umeri..mi-a pus mesenii in incuracatura! Insa pe print…hei pe print n-a reusit! Precum Fat-Frumos (parca?!) ce-si cauta aleasa inimii a ingenunchiat in fata noii mirese rugand-o sa incerce delicatul 36. ..pe un 40!!! A reusit sa-i intre un deget..si un pic…. :))

Si acum dumirire pe intregul alai nuntesc: nu-i mireasa potrivita!! Sa vina mireasa potrivita! Da de unde..mireasa dansa pe toate ritmurile posibile in club si privea fascinata la animatoare, intrebandu-se de ce alea se bucura de atata libertate de miscare!!?? (la cate straturi de material avea fusta rochiei ?!?!)

Pana in final, la rugamintile fierbinti ale printului am fost adusa pe frontul nuntesc unde am incercat 36! Si surpriza, chiar s-a potrivit!!! 😀

Si-oi incaleca pe-o sa, si v-am spus povestea mea!

Si-am mai incalecat odata si v-am spus o minciuna gogonata! Ha!Ha!!:))

ARTICOL PARTICIPANT LA CONCURSUL DE PE octocat.org

20 comments

  1. Ha, ha! M-am amuzat pe cinste de frumoasa povestire. Mi-a plăcut mult expresia cu …”iepuroaica”. Păi nu?
    Una peste alta, ai surprins tare bine stările ce se aglomerează nebuneşte într-o astfel de zi. Nici într-o săptămână nu-şi revin bieţii miri! 😀
    O zi frumoasă!

    • multumesc mult pentru apreciere. cum vine din partea unui om ce sta asa mult in preajma cartilor, si nu doar ca sta dar le si studiaza e cu atat mai onorant!
      in ceea ce priveste prezenta mea la diverse nunti. o dah! s-au adunat cateva la activ!

  2. Multi accepta cu greu faptul ca din punct de vedere biologic omul este totusi animal. Homo sapiens este o specie a primatelor, o maimuta cu corp neacoperit de par, care a deprins mersul pe doua picioare si are un creier dezvoltat capabil de gandire. Ca si alte specii, si noi suntem dominati de legi biologice care ne controleaza actiuniile si reactiile, limbajul trupului si gesturile. Dar, uimitor, omul este rareori constient de faptul ca miscarile si gesturile sale pot transmite o anumita poveste, in timp ce vocea poate spune cu totul altceva.

  3. sigur…
    eu iti dau mireasa inapoi… pentru simplu motiv ca.ca .. nu imi doresc mireasa altuia…
    lecurarea postului tau insa… a fost foarte placuta…
    felicitari…

    • ..ehe..ce mai mister! :)) iti multumesc Daniel pentri vizitele tale!
      a fost relatat pe scurt caci nu vreau sa-mi plictisesc audienta..uneori si poate de cele mai multe ori, cum suntem mereu pe fuga..ce-i mai putin e mai placut!
      o zi frumoasa iti doresc!

Lasă un răspuns

