Pentru parinti

13 gânduri despre “Pentru parinti

  1. Pingback: Despre momentul in care alegi sa “faci”un copil |

  2. Excelent spus. Foarte adevărată! Eu sunt foarte mândră de ceea ce fiica mea realizează singură şi sunt convinsă că pe lângă toate darurile naturii şi personalitatea cuceritoare pe care o are, rolul nostru a fost de a o învăţa să se descurce, să realizeze singură şi să se bucure de ceea ce realizează. Noi nu putem trăi cât copilul nostru, nici pentru el, deci nu trebuie să-l creştem dependent de noi.

    1. sunt mandra si eu de fiica ta, si mai ales de mama ei! se simte ca e o femeie deosebita!:)..cineva mi-a zis odata ca sunt parinti buni si parinti foarte buni.( cred ca ma repet, dar voi continua sa o spun pana ce cat mai multi dintre noi vor intelege): cei buni ofera totul fara conditii, cei f.buni ofera totul in anumite conditii..foarte intelept nu crezi?!:)

  3. Pingback: Pe scurt despre femeia din tine, |

  4. Hey 🙂 Cred că e corect citatul. Și mai cred că una dintre datoriile părintelui este să își ajute copilul să se descopere pe sine. Așa va ști ce poate și ce nu, ce își dorește și ce vrea sa devină; care îi sunt principiile și valorile, unde-i sunt ascunse talentele etc.
    Seara frumoasa!

    1. AI DREPTATE!MARE LUCRU AR FI ACESTA! AVEM O DATORIE: CEL PUTIN SA INCERCAM..CACI E CLAR CA AVEM DE LUCRU CU NOI INSINE..IAR PENTRU A-I INVATA PE ALTII CUM SA SE DESCOPERE PE SINE, TREBUIE SA FI FACUT ACEST LUCRU MAI INTAI CU NOI INSINE. NU POT DECAT SA NE UREZ…SUCCES! 🙂
      O SEARA FRUMOASA, SI TIE!

  5. Frumoase cuvintele din fotografie, dar copii niciodata nu vor asculta sfaturile parintilor. Ei se cred mai superiori si mai destepti nu vor sa invete de la cei care au trecut prin viata, li se pare ca suntem invechiti pentru vremurile prezente. Poate ca gresesc dar la mine asa se intimpla . O zi faina.

    1. nu gresesti neaparat..poate doar interpretarea..nu stiu eu nu sunt parinte si nu mi-as dori sa mi dau cu parerea de aiurea..insa cred si consider ca, copiii oricum vor fi mai evoulati decat parintii. e legea firii si asa trebuie sa fie. doar ca din copilaria lor, uneori da..considera ca le cam stiu pe toate..dar experientele ii vor invata..asa cum atunci cand invata sa paseasca cad de zeci de ori si mai incearca odata si inca odata desi stiu ca si data viitoare e posibil sa se mai loveasca..asa si cu experientele si greselile din care invata..eu doar zic ce observ in jurul meu…
      invechiti..nu cred ca copiii considera parintii invechiti..ci doar poate considera ca nu mai sunt la curent cu toata viteza generatiei lor si asta e valabil pentru toate generatiile, nu doar pentru cea a copiilor dvs. ci si pt cea a copiilor mei…cred ca ceva mai multa comunicare intre noi (ca parinti) si copii ar fi tare benefica! va doresc mult succes Dl. Pisicaru! 🙂 sunt convinsa ca aveti niste copii minunati!

  6. Foarte adevărat!
    Să-l înveţi să păşească singur şi cu hotărâre pe drumul vieţii, stăpân pe propria-i existenţă, este un lucru mare!
    De câte ori nu auzim pe unii părinţi, întrebându-se mâhniţi de ce copiii lor au eşuat, deşi… „le-am dat şi cumpărat de toate, tot ce şi-au dorit!” le-au făcut toate poftele, dar nu i-au învăţat să meargă singuri…

    1. eu personal nu am copii..teorie sa zicem ca as sti..insa experienta, observatiile personale si informatiile luate din carti m-au ajutat sa inteleg urmatoarele: ca nimic nu va ajuta copilul in definirea personalitatii sale mai bine decat exemplul personal. Nu ceea ce ii spui ci felul in care ii spui. Nu ceea ce ii spui sa faca ci felul in care tu faci…puterea exemplului e cea mai puternica arma.Vrei ca, copilul tau sa se respecte pe sine insusi? respecta-te tu pe tine ! vrei ca, copilul tau sa iubeasca responsabil? iubeste tu responsabil..si asa mai departe…:)

Lasă un răspuns

