Let’s have some fun!

By Geanina Pruteanu______________________

1. Doi prieteni vorbeau:
– Cum e, mă, să fii însurat?
– Super tare!
Mă simt de parcă aş avea iarăşi 16 ani!
– Adică?
– Fumez în toaletă, beau pe ascuns, …

2.  La sosirea în România, spaniolii au fost întrebaţi de reporteri:
– Ce credeţi despre civilizaţia din România?
– Cred că ar fi o idee bună.

3.  Un tip îşi bănuia soţia că îl înşeală.
A aşteptat să plece în acea seară la muncă şi a sărit într-un taxi să o urmărească.
Până la urmă a aflat că lucra într-un bordel.
Atunci îi spune taximetristului:
– Vrei să faci repede 100 de euro?
Taximetristul:
– Sigur!
Ce trebuie să fac?
– E simplu.
Intri înăuntru, o scoţi afară pe nevastă-mea, şi o bagi în maşină, ca să o duc acasă.
Intră taximetristul şi, câteva minute mai târziu, o scoate pe c.u.r.v.a de păr şi o aruncă în maşină:
– Ia, ţine-o bine.
Tipul se uită la ea din cap până în picioare şi-i spune taximetristului:
– Ce faci domne’? Asta nu-i soţia mea!
– Ştiu, zice taximetristul. E soţia mea. Acu’ mă duc înapoi şi după a ta!

4.  Stimate Google!
Te rog să nu te comporţi precum prietena mea.
Lasă-mă mai întâi să-mi termin propoziţia şi apoi poţi să-mi dai sfaturi.
Mulţumesc!

5.  Femeile de obicei au 2 probleme în viaţă:
1. De ce nimeni nu se uită la mine? Chiar sunt atât de neatrăgătoare?
2. Oare de ce se holbează boul ăsta la mine?

6. Nu o mai las pe nevastă-mea la volan…
Conduce atât de prost, încât astăzi GPS-ul a început să spună „Tatăl nostru”.

7. Ion stătea pe prispa casei şi fuma.
Trece Gheorghe pe stradă şi îl strigă:
– Ioaneeee! …
Hai să bem un rachiu la crâşmă.
Ion răspunde:
– Băi, nu vin.
– Hai, mai Ioane! Sau ţie frică de nevastă?
– Auzi mă, Ghio! Nici la lup nu-i e frică de câine, dar nu-i place cum latră.

8.  Intru în casă astăzi şi o găsesc pe soţia mea pe canapea, alături de amanta mea.
– Ce se întâmplă aici?
– Tu să-mi spui!!! zice nevastă-mea.
– Ce să-ţi spun? Văd că stai pe canapea, cu o necunoscută. Atât!
– O necunoscută, haa? strigă amanta mea. Eu nu sunt nici o necunoscută, facem sex de şase luni!
Atunci m-am uitat la soţia mea şi am întrebat-o:
– Este adevărat?

9.  Doamnă, nu bănuiaţi nimic atunci când inculpatul v-a condus în acel parc întunecat?
– Eheee! Bănuiam eu ceva, dar nu-mi trecea prin cap că o să-mi ia geanta
şi o să fugă.

7 gânduri despre “Let’s have some fun!

Lasă un răspuns

