Din nou ..citate :)

Am adunat pentru  tine si pentru mine un buchet de citate! …constientizeaza-le, intelege-le si mai ales..accepta-le! 🙂

2 gânduri despre „Din nou ..citate :)

  1. Mie nu-mi plac citatele …in general, nu ale tale. Iar ce mi se potriveste imi aleg singura
    dar vreau sa stii ca mai trec pe aici si te urmaresc 🙂

    1. stiu..stiu ca tie nu-ti plac citatele!:) :P. iti inteleg punctul de vedere, l-ai explicat candva….:)
      Iti multumesc pentru vizite. Daca gasesti fie si o idee macar ..interesanta si care sa merite sa o analizezi apoi in camaruta sufletului tau..pentru mine e suficient..mi-am atins scopul…:)
      o duminica superba, itt doresc! 🙂

Lasă un răspuns

