Sunt atat >:D< de bogat!

in dimineata asta am citit o fraza..o fraza asa simpla, dar atat de profunda incat am simtit ca ar fi intelept sa o fac cat mai cunoscuta:

Parca mi-a dat cineva ..asa cu ceva in moalele capului…caci..dumnezeule, cat e de adevarat!

Multi dintre noi tragem cu dintii de viata utlizand expresii uzuale gen ” nu conteaza cum, banIi sa iasa”  si totusi ce pot cumpara banii? Pot cumpara, e drept optiunile, caci in final asta iti ofera banii. Nu-ti ofera fericire iti ofera optiuni.

Dar culmea, stii ceva?

Si propriul creier iti ofera optiuni. Foarte multe. Poate de aceea e si asa greu sa alegi una dintre ele!

Si totusi, priveste mai adanc in tine.

Stiai ca fericirea e la tine acasa si tu alergai dupa ea bezmetic pe ulite?🙂😀

8 comments

  1. Am auzit fraza asta de la un amic din capitala care e broker , si in ciuda faptului ca material are tot ce imi poate dori cineva , e inchis intr-un glob de cristal in care spune el ca e frig🙂 Eu sunt persoana care ma bucur de lucrurile marunte si oarecum incerc sa-i fac si pe altii sa vada frumusetea acelor lurcuri , dar nu degeaba se spune ca banii sunt ochiul dracului😀

  2. Nu pot cumpara orice Ionela dar traim intr-o lume materiala, asta e realitatea.
    Cand esti sanatos – visezi diverse si….BANI.
    Cand esti bolnav nu conteaza banii – dar si atunci e o aparenta . Mai ales in Romania calitatea ingrijirii depinde din pacate din bani.
    Deci mi se pare o utopie chestiunea cu nu conteaza banii. Eu nu-mi doresc sa fiu super bogata dar doresc sa am un confort

  3. In fiecare zi ma caznesc sa-l fac pe sotul meu atent la ceea ce este frumos in jurul nostru – el se simte responsabil de situatia din lume si din tara si asta il face trist.
    Eu cred ca tocmai din aceasta cauza, suntem datori sa fim fericiti, sa iubim, sa ne bucuram de viata. Cred cu tarie ca aceasta este arma impotriva intunericului.
    Oameni buni, e asa simplu! Daca aprinzi lumina intr-o camera, ce se intampla cu intunericul?
    Apoi, poti sa privesti in jur sa te bucuri de ceea ce vezi frumos si sa multumesti pentru tot.
    Astazi, am vazut cum soarele se joaca printre frunzele copacului din fata ferestrei mele. Cam cat costa asta?

Lasă un răspuns

