Cum văd copii dragostea

Am tot discutat despre cum vedem noi, adulții …. dragostea.

Ei..și ce metafore fantastice suntem capabili să inventăm..dar parcă toate pălesc așa ușor în fața exprimării simple și autentice a copiilor. Haideți să citim:

Iubirea este cand ii spui unui baiat ca-ti place camasa lui, si atunci el se imbraca cu ea in fiecare zi.
(Noelle, 7 ani) 

Iubirea este atunci cand mamica ii da lui taticu cea mai buna bucata din friptura de pui.
(Elaine, 5 ani) 

Iubirea este atunci cand mamica ii face cafea lui taticu, si gusta intai ea din cafea, ca sa vada daca a nimerit-o tocmai bine.
(Danny, 7 ani) 

Iubirea este ceva care se afla in camera atunci cand deschizi cadourile de Craciun, si la un moment dat te opresti din despachetat si asculti cu atentie.
(Bobby, 5 ani) 

Daca vrei sa inveti cum sa iubesti cel mai bine, poti chiar sa incepi cu un prieten care nu-ti place deloc.
(Nikka, 6 ani) 

Iubirea este atunci cand am avut concert de pian, si eram pe scena si mi-era frica. Cand m-am uitat in sala, toata lumea se uita la mine si nu zicea nimic, dar l-am vazut pe taticu’ zambind si facandu-mi cu mana. El era singurul care facea asa ceva, si atunci nu mi-a mai fost frica.
(Cindy, 8 ani) 

Cand iubesti pe cineva, atunci genele tale se arcuiesc in sus, si din ochi incep sa-ti iasa stelute.
(Kare, 7 ani)

Sursa: aici

14 comments

  1. iubirea alunga teama… chiar si penntru cineva care, concerteaza la pian… iar din sala numai taticul ii face cu mana…
    superb…
    imi amintesc… am citit undeva ca… in dragsote, nu exista teama… se pare ca se adevereste

Lasă un răspuns

