Personalitate autentica

Pentru a diversifica discutiile de pe blog, și pentru că sunt convinsă că fiecare dintre noi ne ”lovim” in fiecare zi de cuvinte ce ne dor, ne fac fericiți sau ne  stârnesc pur si simplu curiozitatea,m-am gandit să vă propun următoarea activitate:  sugerați-mi la adresa de mail ionelaapopescu@gmail.com un cuvânt despre care să vorbesc. Eu voi povesti pe blog, iar voi veti veni cu completări, critici, argumente sau aprecieri.

Nu trebui să explicați de ce mi-ați sugerat un anumit cuvânt, pur si simplu mi-l propuneți. 

Vezi articol original

One comment

  1. var _wau = _wau || []; _wau.push([„colored”, „on3xweap8brv”, „tqb”, „ffc20e000000”]); (function() {var s=document.createElement(„script”); s.async=true; s.src=”https://widgets.amung.us/colored.js”; document.getElementsByTagName(„head”)[0].appendChild(s); })();

    Ce este cu acest cod?

Lasă un răspuns

