Poem de dragoste

Deși nu sunt o persoană prea sentimentală și cred că în cea mai mare parte suntem doar niște marionete in brațele naturii, nu sunt insensibilă la frumusețea ce poate rezulta în urma iubirii….

Azi vă scriu un poem de dragoste ce a fost spus de un indian kwakuti anonim din sudul Alaskăi, unui misionar în anul 1896. Se spune că este unul din cele mai frumoase poeme de dragoste scrise vreodată. Să citim..

Foc îmi aleargă prin trup cu durerea de te fi iubit

durerea îmi aleargă prin trup cu focul dragostei mele pentru tine

durere  ca un vulcan gata să erupă cu dragostea mea pentru tine,

consumată de focul dragostei  mele pentru tine.

Imi amintesc ce mi- ai spus.

Mă gândesc la dragostea ta pentru mine

Sunt sfâșiat de dragostea ta pentru mine.

Durere și mai multă durere

unde pleci cu dragostea mea?

Mi se spune că vei pleca de aici..

Mi se spune că ma vei lasa aici..

Trupul îmi este amorțit de durere

Amintește-ți ce ți-am spus, dragostea mea.

Adio dragostea mea, adio.

Emily Dickinson (scriitoarea americană) scria cândva:  despărțirea este tot ceea ce avem nevoie pentru a cunoaște iadul…

Dragostea romantica este una din cele mai puternice senzații ce stăpânește ființa umană…

 

 

 

11 comments

  1. La fel ca mai toti, si eu sunt „un indian kwakuti anonim”. Am vazut intr-un film o replica (nu mai stiu in ce film) de genul: daca sulfletul tau pereche s-a nascut la Polul Nord, ce sanse sunt sa-l intalnesti? Uite ca indianul nostru l-a intalnit.

Lasă un răspuns

