Este toamna iar

O melodie superba m-a stimulat să  privesc în interiorul meu..mai atent decât am făcut-o în ultima vreme…

și am simțit că trebuie să mulțumesc vieții, universului că mi-a mai dat șansa de mai trăi o toamnă iar….. :)…

Ș mai trebuie să mulțumesc….

  • mamei mele pentru că este o ființă extraordinară! un model pentru mine..un râu de iubire ce nu a secat de  atația ani…
  • tatălui meu pentru că este un om ce deși m-a dezamagit de-a lungul tinereții mele, în prezent demonstreză că e un om cu care mă mândresc…și nu în zadar mama l-a iubit…
  • soțului meu, care îmi este alături de atâția ani..pentru că mă iubește așa cum sunt și alături de el am libertatea  de a trăi autentic, așa cum mi-am dorit atât de mult..
  • bunicilor mei, pentru că m-au iubit și m-au răsfățat așa frumos în copilărie…
  • tuturor prietenilor mei ce mă acceptă așa cum sunt și înțeleg că a fi diferiți nu presupune că unul e mai bun sau mai rău ca altul..
  • mulțumesc vouă celor ce mă citiți, căci împreună cu voi..cresc și eu…
  • mulțumesc vieții că mi-a oferit atâtea șanse de a-mi găsi fericirea. Mulțumesc pentru toate experiențele mai frumoase și mai puțin frumoase..căci știu ele m-au făcut omul ce sunt azi..și la naiba!  îmi place omul ce sunt azi..căci omul de azi știe să găsească fericirea și să o ofere …..

                        VOI…VOI CUI AȚI VREA SĂ MULȚUMIȚI?

TE-AR PUTEA INTERESA SI:

Cand crezi

Ai spus azi cuiva te iubesc?

Iubirea

Pretuieste

Cine esti face diferenta

10 comments

  1. superb… sa faci popas pentru multumire… absolut superb…
    chiar daca este toamna… vara… sau iarna… ori doar o zi senins… chiar cu inel de logodna… sau numai cu aminitiera lui…

    multumirea este frumoasa oricand… si chiar benefica tuturora…

    muzica-i asa de potrivita cu multumirea…

    mercic… dulcic… (cums pun eu) pentru post… penrtu tine… pentru ce aduci aici de fiecare data…

  2. Eu cred ca trebuie sa-ti multumesc tie pentru articolele minunate pe care le scrii, si pentru energia pozitiva pe care o emani la fiecare dintre ele.

  3. eu vreau sa-i multumesc Lui D-ZEU ca mi-a dat atatea lucruri frumoase in aceasta viata minunata, ca mi-a dat ocazia sa te cunosc,iar tie sa-ti multumesc ca mi-ai reinviat melancolia si mi-ai amintit de toti cei dragi.

  4. Esti un om minunat! te inteleg de ce iti place de tine, ai toate motivele.
    Parintii ne dezamagesc, o fac macar de cateva ori. Dar sa nu uitam ca si noi vom fi parinti. Nu este o meserie usoara si mai ales, odata ce ai ales-o nu mai poti renunta la ea. De aceea, eu spun ca parintii sunt minunati, asa cum sunt, cu toate dezamagirile pe care ni le-a oferit, pana la urma a fost o sansa sa gasim cai de a trai cu acestea. Totul a depins doar de creativitatea si vointa noastra.🙂 Profit de ocazie si multumesc si eu Universului, ca si astazi pot sa scriu aici la tine🙂 O zi minunata, sa ai!

Lasă un răspuns

