Elibereaza-te si elibereaza-i si pe ceilalti!

 

SIGUR TE-AI INTREBAT: CINE SUNT EU SA FIU STRALUCITOR, MINUNAT, TALENTAT, LENGENDAR?….

DAR DE FAPT DE CE NU TE INTREBI…CINE SUNT EU SA NU FIU ASA?

Ni se „sugereaza” de catre perfecta „societate” in care traim ca suntem prea mici, prea singuri, prea separati ..prea diferiti pentru ca actiunea unuia dintre noi sa conteze atat de..mult…incat sa schimbe lumea…
E adevarat..doar o actiune nu va schimba lumea intreaga…insa mai multe actiuni..ghideaza INTREAGA UMANITATE spre o viziune deosebita..ca suntem AICI…pentru a OFERI si a PRIMI IUBIRE.
scurt si fara alte comentarii…

9 comments

    • nu stiu daca am inteles bine…dar daca e vb de o rutina de care te lovesti si ti ai dori ceva nou sa se intample..cred ca trebuie sa privesti in tine sa vezi ce ti doresti cu adevarat.apoi sa analizezi si sa construiesti efectiv pasi mici spre realizarea obiectivelor tale..e adevarat ca atunci cand suntem intr o stare de letargie fara chef asa este si existenta noastra..ca sa nu mai zic..personal consider ca schimbarea incepe mai ales atunci cand ne schimbam vocabularul ce l folosim cu noi insine..

      • Asta am facut ,am privit in mine,mi-am stabilit ceea ce vreau ,ce sa fac ,in plan profesional apar schimbari pozitive ,insa in planul relatiilor ,ma refer la partenera de viata ,inca nu a apare…si aici am o dilema…las lucurile sa vina de la sine ,nu mai caut…dar au trecut cam 3..4 luni si sunt in acelasi punct…

        • Ma bucur pentru realizarile tale din plan profesional.Felicitari. Inseamna ca ai invatat niste lectii din experientele profesionale din trecut!
          in ceea ce priveste relatiile cu cei din jurul tau, mai exact cu o partenera de viata…stii cum e? sau cel putin asa am ajuns eu sa cred din scurta mea experienta de viata…:
          ca nimic nu este intamplator. si chiar si acele experiente ce ni se pare banale si parca se intampla fara motiv..chiar si ele au un motiv. doar ca inca nu-l stim inca. Asa si cu experientele tale din acest moment pe plan personal. Cred ca daca vei primi in urma, vei gasi niste lectii de tras..niste noutati..si poate in mom in care le vei gasi si le vei intelege UNiversul, Dzeu..sau zi-i cum vrei tu..iti va oferi si partenera cat mai apropiata de ceea ce tu iti doresti.
          CRed cu tarie ca daca nu invatam din experientele trecute, suntem cumva condamnati sa le repetam la nesfarsit…pana ..le intelegem..

  1. sigur, mereu vom fi… prea mici… sau prea mari… depinde cu ce ne vom compara…
    se spune ca… ni se face primvara cu o floare… dar… dar.. ghiocelul parca ad un exemplu… si dupa el… apar alte mii si mii de flori… parca oblignad primavara sa vina…

  2. Da. Atât de simplu. Pentru a primi și oferi iubire. Și oare de ce e atât de greu pentru majoritatea să își amintească de asta și să lase pur și simplu să se întâmple? Eu sper din inimă că încep să se trezească din ce în ce mai mulți. Sunt încântată că te-am descoperit. Evident, nimic nu e întâmplător, după cum am mai discutat.🙂

Lasă un răspuns

