galerie Intelege-ți misiunea…

Această prezentare necesită JavaScript.

6 comments

  1. Ma gandesc de doua zile cum sa fac si sa-ti dau un raspuns cat mai scurt si cat mai la concret. Nu pot! Eu studiez astrologia si in general stiintele esoterice din 1995 si nu din reviste. Si intradevar, este foarte important sa stii care sunt datele tale astrologice natale. Te ajuta sa te cunosti dar nu-ti spune ca la scoala cuvant cu cuvant cum e bine sa faci. Iti arata care sunt optiunile tale posibile . Iti dai seama cat timp am putea economisii daca le-am sti de la inceput?
    Voi scrie un articol pe blogul meu despre ce inseamna astrologia. Si ma chinuie acest raspuns pentru tine de doua zile fiindca stiu ca asta e un fel prin care mi se arata a mia oara ce ar trebui sa fac. De aceea iti multumesc. (Nu intotdeauna avem chef sa facem ceea ce ne indica astrogarma.)

    • Iti multumesc Cornelia, ai fost foarte draguta si astept articolul de pe site ul tau.
      daca le-am sti de la inceput…da..!!si eu mi am dorit asta de multe ori..”daca aveam mintea de acum acum ceva ani”..insa..adevarul e ca toate experientele se intampla la vremea lor…mi as dori sa cred ca nu exsta totusi un tipar, un destin..asta ar inseamna ca omul indifernt ce alegeri va face…tot intr-un anume „loc”..nu spun mai multe acum, caci poate ma insel.astept articolul atunci cand vei avea tu timp.:)
      o zi ..cu mult soare si cu mai putina ceata!:)

  2. imi amintesc… ceva… ce nu am uitat nicidata… sunt creat ca sa iubesc… in aceasta imi implinesc misiunea…
    iubirea include si multumirea… si iertarea… si… si… toate vin la pachet…

    • 🙂 sincer stiu prea putine despre astre si tot ce tine de ele in legatura cu fiinta umana…
      sunt convinsa ca ele ne influienteaza comportamentul deoarece ne influienteaza corpul fizic, iar spiritul obisnuieste sa raspunda organismului ..ai vreun articol mai detaliat despre ceea ce ai mentionat?🙂

Lasă un răspuns

